Zhrnutie môjho blogovania za rok 2014

by - 0:54:00

Zhrnutie roku 2014 na blogu.
Je tu predposledný možno posledný článok na mojom blogu za tento rok. Ale možno ešte zajtra stihnem dať niečo na funpage. Tento článok vydávam neskoro preto lebo ma nič nemohlo napadnúť ako tému. Inak veľmi vám ďakujem za 400 zhliadnutí môjho blogu. V tomto článku budem zhodnocovať  môj blogovací život. Tak poďme na to.
Môj prvý článok na môj život - tvoj život. Tento článok bol ešte na blog.cz. Tento článok bol prvým zlomom v blogovaní . Článok mal komentáre a to ešte moje kamošky nevedeli.

Úvodník :3 25. Júla 2014 v 12:13

Druhý článok bola pozvánka na disku na ,ktorú som práve išiel. Tento článok nemal žiadnu úspešnosť.

Tretí článok je Uvjeznen ve vlastní kůži. Ja viem divné ale vtedy som frčal na týždenných témach.
Nebojte sa nebudem vám tu popisovať každý článok . Dám vám tu výpis všetkých článkov.
Zlo a dobro
Dovolenka
Free!
Free! (volný)
Kouzelná země
Oblíbená píseň
Toulky ve hvězdách
20+ náhodných faktov o mne
Tag 10 &10
Plánovanie ,plánovanie ach to plánovanie
Je mi zle L
Som späť!
Vysvetlenie
Rozširujem sa!
Blbá škola
Môj začiatok
A posledný článok po ktorom som prešiel na blogspot. A tým článkom je Zlom v blogovaní.
Vtedy už moje kamošky poznali môj blog a od vtedy mi pomáhajú.
Ale poďme ďalej. Mojím prvým článkom na blogspote bol Prvý článok?
Potom už začal december a ja som začal pilne pracovať  na mojom blogu . To sa odzrkadlilo na článkoch.
Druhý článok niesol meno Každý deň budú vraj Vianoce.
Tretím bola súťaž..čo?
Štvrtým, piatym, ... boli
Niečo nové
Vyhodnotenie
10 mojich vianočných prianí
Zážitky
Stúpanie
Ask...:D
Spomienky
Po prvýkrát

Tak to sú články na mojich blogoch. Chcem sa vám strašne poďakovať .Mám pre vás pripravené prekvapko . Týmto chcem aj ukončiť vašu odmenu za to že ste do že ste do 24. Decembra splnili 240 zhliadnutí. Určite ešte bude na mojom blogu iné súťaže . Ešte by som vás chcel upozorniť na môj ask kde sa pýtam na môj blog a chcel by som vás poprosiť o odpovede.  Určite na funpage pridám nejaké fotky . Inak ďakujem Romča a Naty za vašu podporu v mojom blogovaní. A aj to prekvapko. Tak šťastný a nový rok . Nezabudnite sa opiť veď viete ako sa hovorí ..ako na nový rok tak po celý rok ..:D. Čuš.





You May Also Like

0 komentárov