Ask..:D

by - 9:00:00

Bu! Ste sa určite zľakli. A ak nie tak sa aspoň tvárte že ste sa zľakli. Toto je „spešl“ článok preto lebo ho vydávam presne o pol noci. Búú. Ale nie tento článok by som chcel zasvätiť  otázkam na vás.
1. Takže chcel by som si vás spýtať či ste s mojou tvorbou spokojný? ,lebo ja ani moc nie .. 
2. Ďalej by som chcel aby ste mi poradili zameranie blogu ?
3. Či mám moju funpage na facebooku zrušiť alebo ju nechať tak?
4. Čo by ste chceli aby sa na blogu zmenilo ?
5. Páči sa vám môj spôsob písania článkov ?
6. Uvítali by ste aj iné súťaže na blogu ?
7. A čo recenzie zmenili by ste na nich niečo alebo by som ich ma úplne vypustiť ?
8. Ako sa vám páči to že za odmenu takto vydávam každý deň článok ?
9. Čo si myslíte o tomto článku ?
10. Myslíte si že má tento blog budúcnosť ?

Bol by som rád keby ste mi na tie otázky odpovedali do komentárov. Čus.

You May Also Like

1 komentárov

  1. 1. Sme. Chceme viac článkov.
    2. Special.
    3. Nechaj funpage tak ako je.
    4. Viď. odpoveď č. 1
    5. Páčilo by sa mi keby píšeš viac úhladne bez smajlíkov. Uvítame aj menej nespisovných slov.
    6. Ano.
    7. Tie sa mi najviac páčia.
    8. Páči.
    9. Pochybné otázky sú fajn.
    10. Keď sa mu budeš venovať, tak hej.

    OdpovedaťOdstrániť