Každý deň budú vraj Vianoce...

by - 18:34:00

Druhá sviečka horí, každému sa darí. Ok to by stačilo..ach tá poézia. Takže každému by malo dôjsť  že je druhá adventná nedeľa a to znamená že?..už len dva týždne do Vianoc.  Kto by sa netešil ..noo možno ten kto nemá rád Vianoce alebo nevie čo je to alebo židia ..:DD. No ale ja Vianoce mám rád a dúfam že aj vy.Na Vianociach milujem tie povery...ako napr. ked nebudeš celý deň nejesť tak uvidíš zlaté prasiatko alebo keď nebudeš nejesť tsk uvidíš krokvu zlatú a nakoniec to bola krokva z latú. Ale jedna vec čo ma sere sú tie prekliate reklamy...-_-...hlavne tie od T..mobil-u...( mám strašne veľkú chuť dať ti telku)..to keď počujem hádžem televíziu o zem.  Jediná neprekonaná reklama už posledných 10 rokov je kofola...(Nie, nie ja už nemusím...).  Na Vianociach ako takých  nemám rád jedlo.....keď  my máme doma hríbovicu....keď ja nie som  veľký žrút a skoro nič mi nechutí tak mávam len rybu. Ale nie je ryba ako ryba..my mávame pstruha.  Ale najhoršie na Vianočnom večeri je keď si rozdávame darčeky ja sa vždycky hanbím otvoriť si darček..ja nwm prečo ale ja sa hanbím..chápete to pred vlastnými rodičmi ..:D....alebo keď ja newiem akú mám nahodiť reakciu keď otvorím darček ..:D...Najlepšie na Vianociach sú tie zvyky...ako napr. nachystanie miesta pri stole pre pocestného. Nedávno som čítal v časopise Enigma že od Vianočného stolu by sa nemalo odchádzať ...výnimkou je hospodina čiže tá ,ktorá to tam pripravuje. Chcel by som sa vás ešte raz spýtať čo by ste radi na tomto blogu uvítali (napr.  recenzie ,tematické články ,veci z môjho života.atď).ok Pá.
                                                                       

You May Also Like

1 komentárov

  1. Pobavila som sa :DD Teda už druhýkrát za tento deň pri tebe, lebo keď som si spomenula na tie otázky na skype... Čo by som tu uvítala? Veci zo života! To je presne to, o čom si tu rada prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť