Spomienky

by - 23:11:00

Silvester!. Za chvíľu je tu koniec roka. Dúfam že si to užijem tak ako minulý rok. Ale ako zhodnotiť ten minulí..hmmm popíšem vám to tu.
Ako rok predtým aj rok predtým som strávil v turicticko-informačnom centre s turistami. Začali sme asi o 20:00 . Ako správny počítačový závislák som sedel pri počítači a keďže tam nebol net ani tento rok tam nie je tak sme tam čarbali na skicári...:D. Tak ako si kreslíme a hráme painball ubehlo kopu času a začalo sa tancovať. Tak som na tanečnom parkete strávil malú chvílku a potom som sa odobral do brlohu. Ale prečo hovorím v prvej osobe?..lebo som debil. Nie nebol som  tam sám bol som tam s najkámoškami s natou ,viky a gorrdym ..no vtedy ešte s romi . Tak keď všetci okolo mali v sebe aspoň to promile tak sme si aj mi začali nalievať tak sme zlievali vodku s šťavou ale nie s pomarančovou ale so žalúdočnou  ..:DDD. To bolo prvý raz kedy som po prvýkrát pil. Potom sme na vyšli balkón na a tam sme pomáli odpočítavali tých posledných sekúnd roku 2013. Ohňostroj sme mali asi tak 7 metrov pred nami a asi 8 metrov pod nami a tak sme mali asi najlepšie miesta na pozorovanie ohňostroju.

Ďalej to nebudem rozpitvávať a ukončím to tu. Inak na blogu life by romi už vyšiel tag tak si ho nezabudnite pozrieť. 


You May Also Like

2 komentárov

  1. No naša slávna vodka, ktorú sme vyliali na stôl... Všetko bolo geniálne a tento rok zopakujeme :) Ale aj s Paťom

    OdpovedaťOdstrániť