Niečo nové

by - 19:10:00


Recenzie

Áno je to nová rubrika s názvom  Recenzie. Dúfam že sa toto nové okienko  s nápisom recenzie bude rozširovať. Ale dosť úvodu a vrhnime sa na tú recenziu.

Dnes by som chcel s vami prebrať môj nový ntb. Keby som ho mal pomenovať jedným slovom bolo by to „ odbremeňujúci “ . Prečo? Je na to ľahká odpoveď. Nebavilo ma po každé zapínať ten starý čerep – môj pc. Aj tento článok píšem na ntb lebo je proste super. Ale presuňme sa k tým odbornejším  výrazom. Takže nasadím si okuliare aby som vyzeral aspoň trochu inteligentnejšie. Názov notebooku je HP 15-r006nc. Áno je od značky HP (považujem túto značku dosť kvalitnú tak  prečo nie..:D). Procesor je od značky Intel. Procesor  Intel® Core™ i3-3217U Procesor je len 2-jadrový ale mne to stačí ..:P. Ďalšie také základné údaje: Procesor je trojgigabitový (3GB) , má 1,80 gigahartzov (1.80 GHz) .  Na notebooku mám Windows 8.1 ale prerobenú na systém Windows  7 professinal. Pevný disk má kapacitu 1TB. O zobrazovanie sa stará kvalitný 15,6 "displej s rozlíšením 1366 × 768 pixelov a LED podsvietením. Ntb je úzky aby sa s ním ľahko manipulovalo. Ntb má štvorčlánkovú batériu....výdrž má 4 100 mAh. Zo softvérovej stránky je ntb vybavený  DVD, WiFi, webkamera HD, čítačka kariet, HDMI, USB 3.0. Určite by som privítal väčšiu klávesnicu – to je jediné čo by som im vytknul .

 Keď že sa počítačom moc nevyznám tak táto recenzie sa vám mohla zdať nie moc odborná a stručná ...ak sa vám táto recenzia nepozdáva a nedozvedeli ste sa čo ste sa chceli tak vám si vyhľadať na internetovom prehliadači odbornejší výklad. Dúfam že sa vám novinka na blogu zapáčila tak nezabudnite pridať pekný komentár ale aj kritiku prijímam a tiež do upozornenia dávam súťaž ktorá prebieha na mojom blogu. Pá.                

You May Also Like

2 komentárov

  1. Viac by som uvítala tvoj vlastný názor- o tom recenzie sú. Predsa len veci o procesore si nájdem aj na ich stránke :)

    Ale som rada že je tu niečo nové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež by som privítal tvoj osobný názor na produkt . Napr, čo by si mu vytkol ešte okrem klávesnice . ...PS: gratulujem ku 200-stej návšteve blogu (aj keď netrávim moc času na ntb tak si tvoj blog skuknem aspoň 2x za týždeň )

    OdpovedaťOdstrániť