Stúpanie

by - 22:16:00

     Akoby som zhodnotil dnešok? Hmm..dal sa prežiť. Ale veď som sa aj bavil som sa aj nudil no krátkou frázou s každého rožku trošku XD. Nie nebol som piť! Čo si to myslíte vy..! Díval som sa na blog a už sme prekonali 300 zhliadnutí môjho blogu. Nedalo mi to a tak som sa pozrel na štatistiky. A čo som tam nevidel ,také čísla. Návštevnosť môjho blogu je pre mňa neuveriteľná.
 Zo Slovenska ma navštívilo 53 ľudí.
Z USA -11 ľudí
Z Francúzska -6 ľudí
Z Čiech 1 človek
A z Malajzie tiež 1 človek
     Tieto čísla ma tak zahriali pri srdci že z toho teraz neviem čo zo sebou. Len tak ďalej moji najmilší čitatelia som z vás prekvapený. Čísla sú z tohto týždňa. Díval som sa ešte na štatistiky článkov. Aj to ma dosť prekvapilo ale nie až tak moc ako tie zhliadnutia. Najväčšiu úspešnosť mali.
Tag -10 mojich vianočných prianí so siedmimi zhliadnutiami
S takým istím počtom bol článok kde som vyhodnotil súťaž. Vyhodnotenie.
So štyrmi zhliadnutiami  a na tretom mieste je článok Zážitky ,ktorý som vydal len včera.
A na poslednom na štvrtom je článok Súťaž...čo?

Ostatné články sa za tento týždeň neumiestnili. Aj tak ďakujem za vašu podporu a som vám veľmi vďačný a ešte raz ďakujem.  Ešte by som chcel Romče odkázať na ten tag že je už po funuse ,nie neodpustím jej to ale ho trochu zmením. Takže stačí vypustiť slovo vianočných. Tak šup šup sprav tag na tému 10 mojich prianí. Čus.



You May Also Like

0 komentárov