10 mojich vianočných prianí

by - 9:46:00

Máme tu prvý z radu článkov ,ktoré som si pripravil. Dnes som si na vás na prichystal tag s vianočnou tematikou. Tak tu je.
1.  Prežiť pekné sviatky s rodinou a kamošmi.
2.  Dostať veľa darčekov (tak sa snažte Romča a Nata XD)
3. Neprežrať sa
4. Stretnúť sa s celou rodinou
5. Nech je sneh ale tak aby sme sa nemohli isť lyžovať (ako len ja ten šport neznášam :/)
6. Neochorieť.
7.  Vianoce bez reklám.....:D
8. Veľa koláčov.
9.  Vyraziť si s kamoškami do miestneho podniku.
10.  Prežiť všetko s humorom. :P

Keď že to je tag tak musím niekoho zatagovať. Takže nominujem Romču z blogu life by Romi. Tak čakajte na jej blogu do týždňa tag a môžete čakať na mojom blogu aj zajtra článok ale aj pozajtra a popozajtra atď. Ja sa s vami lúčim. Šťastné a Veselé. Čus. 

You May Also Like

0 komentárov