Prvý článok?

by - 20:27:00

     Prvý článok....oh to je ale udalosť na to si treba pripiť..tak na zdravie :{ Na mojom starom blogu ste si mohli prečítať článok kde končím a presúvam sa sem. Tento článok pridávam hneď po tom ako som zverejnil ten na tom starom blogu ,takže som si nemohol pozrieť vaše reakcie...snáď tam budú len kladné...ale život je život takže sa tam môže ocitnúť iba kritika. Chcel by som vás požiadať o službičku ,ktorá vám zaberie asi taktových nejmíň 10 sek.  Mohli by ste mi napísať čo od tohto blogu očakávate a čo by vás na tomto blogu potešilo ?. Bol by som veľmi rád keby tam v komentoch objavil nejaký ten návrh. V hlavičke blogu môžete nájsť môj facebook, funpage alebo twiter. Tak to bolo také informačné dačo. Dúfam že mi ostanete verný aj keď som sa presunul na blogspot . Pá

You May Also Like

1 komentárov

  1. Samozrejme, že tu chceme len "spešl" veci :P A dávaj si bacha na české slová, ťahá to oči...

    OdpovedaťOdstrániť