Blogerky a blogery

by - 23:07:00

Čawko. Ospravedlňujem sa za moju nie moc dlhú neprítomnosť ale veď viete návštevy na nový rok a začiatok školy. Tieto posledné dni ma poriadne vyčerpali.  Neviem či to bolo tým že bol spln alebo som proste nezvládnul po dlhých nociach hore ráno vstávať, no neviem. Doplatil som za to že som bol unavený ako? Dnes sme mali isť s kámoškami von . Povedal som si že na chvíľu si pospím aspoň na takú hodinku. Uložil som sa a zaspal som . Zobudím sa a vidím ako v tv niečo beží. Chcel som sa pozrieť na mobil a tá žiara ako zo zváračky ma skoro oslepila. Dívam sa že 5 minút po šiestej. Hovorím si že fajn , skvelé začal víkend a ja som nikde nebol waw.
 Inak ďakujem za 450 zobrazení môjho blogu. Díval som sa na štatistiky, áno znova som sa díval a videl som že môj blog má úspešnosť aj v USA . Môj blog mám ledva dva mesiace a toto som nečakal. Všimol som si že niektorý blogery začali byť nejako nápadne aktívny. Ale čo aspoň som si mal čo čítať keď som nemal nič na práci. Chcel som vám na Silvestra dať taký novoročný darček formou videa s jednou blogerkou. Ale bola niečím alebo niekym zaneprázdnená tak sme to napokon nenatočili týmto ju aj pozdravujem aj jej blog life-by-romi.blogspot.com .
 Díval som sa  po blogoch a myslím si že mám pravdu že dominantu v blogovaní majú hlavne baby. Povedal by som že niektoré baby si myslia že keď začnú blogovať tak sa im hneď začnú kopiť návrhy na spoluprácu a že sa hneď stanú slávne. Videl som jeden blog kde bolo snád za posledný rok okolo sto článok ale asi po desiatich riadkoch. V tomto prípade by sa dalo povedať že by sa blogerky (nie všetky) mali zamerať nie na kvalitu a nie na kvantitu. Aleu chalanov je to presne naopak. Poznám asi päť dobrých blogov  ,ktorých ich majitelia sú chalani. Musím ich pochváliť za ich kreatívnosť . V poslednej dobe sa mi zapáčil blog Onepatas.

Niektorý ľudia by mali naozaj zvážiť či byť bloger alebo nie. Milí začínajúci kolegovia a kolegyne naozaj sa zamyslite a povedzte si má to budúcnosť?  Určite nechcem kritizovať úplne všetkých ,videl som aj veľmi kvalitné blogy ale aj nie moc kvalitné. Čus.

You May Also Like

1 komentárov

  1. Ano bloggerka Romi nato zabudla a potom to už nebolo v jej silách... A doplietol si názov môjho blogu :D Ale pohoda.
    Pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť