Už mi chýbal víkend !!!

by - 22:53:00

Máme tu nový článok a sním prichádzam aj ja. Článok bude o škole lebo myslím si že ste dnes dostávali výpis z klasifikácie a chcel by som sa s vami podeliť o môj život.

     Tak ako každý rok dostávame na pol roka výpis z klasifikácie a obdobie pred ním je pre každého dosť veľkou frustráciou. Pre mňa to však neplatilo trochu mi síce vadili písomky ,ale tie sa dali prežiť. Nestresoval som sa preto lebo ma nečakalo žiadne ťažké skúšanie pri tabuli. Na každej hodine som mal skoro voľno a tak som chodil skoro vyrovnaný do školy. Trochu (myslím tým dosť) sa na mňa nahnevali učitelia. A čo mňa potom. Zas sa prejavila v škole v učiteľoch krivda voči ostatným žiakom tým ,že spolužiak mal ísť odpovedať a učiteľka sa ho spýtala ,že prečo nič nevie a on na ňu že chýbal. Vyštekla na neho že si to mal dobrať a také nezmysli a dala mu „poznámku“. Dva dni si ho doberala a asi si ho ešte bude a dnes dva dni po tom mal isť druhý spolužiak odpovedať ( viete taký rozmaznaný pracháč ,ktorý sa nevie obliekať –asi všetci tento typ poznáme) a nič nevedel . Tak sa ho spýtala prečo nič nevie a on ,že „zabudol“ si to dobrať. Tak ho posadila do lavice. To som sa neskutočne nahneval lebo mu už dve odpovede neuznala z ktorých mal dostať 3 a 4 a tak som si vytiahol môj debilníček v ktorom mám napísane hodnotenie učiteľov a napísal som mínus. V tom na mňa osočila nos a začala že čo to robím ja na ňu že nič. Ona že mi napíše poznámku. Som sa na ňu pozrel ,že WTF a ona že to mám odložiť. Celú hodinu som sa s ňou nerozprával a keď sa na mňa po každé pozrela tak som nahodil pohľad že pál do piče. To bolo také menšie  zhrnutie posledných dní.
     
     Teraz k téme a tou je Výpis z klasifikácie alebo ako chcete polročné vysvedčenie. Na to ako som sa „učil“ a ako som vyjadroval svoj vlastný názor tak som odišiel bez napomienky a bez zhoršenej známky zo správania. Totálne ma zarazilo že podľa čoho určujú prospech žiaka lebo som dostal prospel veľmi dobre a mal som priemer  1,4 tak neviem. Odišiel som z jednou trojkou a bol som 12 najlepší žiak v triede. Dosť ma dostalo že spolužiak ktorý mal horší priemer ako ja dostal prospel s vyznamenaním. Kde je spravedlnosť ? Dúfam že to nie je už len heslo ako napríklad Demokracia.

      U mňa prebehla ešte jedna zmena a to výzorová. Som bez môjho melíru. Možno niekde na ofine by sa dala nájsť stopa od peroxidu ale už len naozaj maličká asi taký centimeter. Aj keď mi kamošky hovoria že vyzerám lepšie aj keď ja si to nemyslím. Ale určite si ešte niekedy dám melír možno znova na leto alebo aj možno skôr. Nikto nevie.

      Inak pre zmenu dnes u nás snežilo a keď ja hovorím že snežilo tak naozaj snežilo. Vločky...skôr snehový gigant na nás padal a nevedel som čo skôr či sa mám snažiť aby mi nič nepadlo za krk alebo sa skôr vyhýbať snehovým guliam ktoré po mne hádzali spolužiaci. Inak dnes sa chystám von s kamoškami sadnúť si do miestneho podniku a spomínať na tie časy keď sme boli mladý..:DD.

      Chcel by som sa vyjadriť ešte k videu ,ktoré vyšlo na blogu mojej kamošky. Nie že by som sa naschvál vyhýbal kamere ale naozaj sa mi nechcelo nejako vyjadrovať. Ale som tam zachytený a ak by ste si chceli to video pozrieť je na jej blogu alebo na jej youtube chanelly a mám tam aj iné videá ako napr. Unboxing a také voloviny. V blízkej dobe by tam mal vyjsť varešková čelendž. V ktorom bude účinkovať ona a jej kamoš jonhny ktoré ho ste mohli tiež vidieť na tom videu. Bola tam aj moja sestrenka (spomenul so ju tu aby potom nežiarlila že tam nebola a oni áno).


      Dnes sa chystám do miestneho podniku so sestrenicou a kamoškou tak ide sa ... . Mal by vyjsť ešte jeden článok cez víkend ale to bude len podľa toho v akom budem stave a akú budem mať náladu. Wow tých  700 slov utieklo ako voda a ďakujem za 600 zhliadnutí môjho blogu. Ďakujem a Čus.

You May Also Like

2 komentárov

  1. Nuže v škole si určite veľmi obľúbený medzi učiteľmi ako čítam. Profesionalitu nájdeš málokde na školách. Z toho si nič nerob. Fotku vysvedčenia by si nepridal? Či to chcem moc?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vaše prianie bolo vyslišené máteto na funpage.

    OdpovedaťOdstrániť