Môj názor.

by - 20:58:00

     Máme tu ďalší článok a bude skôr taký oddychoví a proste si ho len prečítajte.
     Ako by som začal? ...dnes som sa bol pozrieť na štatistiky blogu a čo nevidím dnes na môj blog zavítali Nóri a dúfam že môjmu blogu zostanú verný aj keď neviem ako to čítajú. Blížime sa k hranici 700 zhliadnutiam. Síce neviem či mi to tam niekto spamuje alebo to je normálne. Ak mi to tam niekto spamuje tak ho prosím aby to nerobil. Díval som sa na Následníkov a pribudol mi tam nový člen Zuzana Ľudviková. Zdravím. Tiež by som vás chcel oboznámiť s tým že chystám s jednou blogerkou spoluprácu ,ale ešte to nie je na 100% isté. Chcel by som sa ešte k minulému článku vyjadriť ,že ani ten víkend mi nepomohol. Presuňme sa ,ale k hlavnému téme tohto článku.
     Témou článku je Referendum 2015.
Viem ,že si myslíte ,že nemám k tomu čo povedať ,ale mám. Určite nebudem podporovať cirkev a to 3x áno ale nebudem ani za 3x nie. Pokiaľ neviete o čom hovorím tak je to o tom že referendum má rozhodnúť o tom či manželstvo môže byť  len medzi mužom a ženou , či si môžu páry rovnakého pohlavia adoptovať dieťa a či sa má na školách vyučovať sexuológia. Ja pevne dúfam ,že referendum neprejde. Podľa mňa sú to zbytočne vyhodené peniaze. Celková suma cca je 6 000 000 eur.
     Rozčúlilo ma ,keď som bol v kostole (áno v kostole) kaplán nás začal navádzať na referendum. To ma tak neskutočne rozčúlilo že som odišiel z kostola a vrátil som sa až po skončení lebo som si musel  isť pre papier na birmovku. Čo má do toho cirkev a prečo sa rýpe do politiky. A čo ona má čo posudzovať ľudí práve ona , no nie je to na smiech.
     Týmto som chcel poukázať na to ,že v akom svete to žijeme a aby ľudia vedeli rozoznať pravdu nad lžou.

     Mal som pripravený jeden článok ale tento mi prišiel viac k veci a viac na očistenie mozgu.


You May Also Like

1 komentárov

  1. Cirkvi ide o peniaze a chce oblbnúť veľa ľudí. Preto sa plete do politiky.. Myslím, že všetci tu vieme, že v dnešnej dobe pravdu od klamstva nerozoznáš. Ocenila by som keby sa na tvojom blogu nenachádzali politické názory ale skôr tie recenzie a fotky.

    OdpovedaťOdstrániť