Čistý zvuk

by - 21:34:00

Je tu ďalší článok!
Ach bože znova škola. Posledné dni sú naozaj na nevydržanie. Aspoňže si môžem počúvať hudbu bez všelijakého vŕkania , šušťania a podobne. Niektorý z vás pochopili o čom hovorím. Áno hovorím o mojich nových slúchadlách ,ktoré som si kúpil pred nedávnom v Najelektrodome v Trenčíne. Mali zľavu tak som ich zobral. Ale ešte než prejdeme k recenzii tak som v Najelektrodome narazil na jedny slúchadlá. Dívam sa na cenovku a na slúchadlá- hovorím si ,že tam bude asi tlačová chyba (mám na mysli desatinnú čiarku). Pozriem sa na značku a hovorím si „tak teda tam asi chyba nebude“ –určite každý poznáte značku Beats. Ale už k samotnej recenzii.
Arkas E5 to sú moje slúchadlá. 

Slúchadlá sú klasicky čierne voľno nastaviteľné. Po prvý krát čo som ich mal na sebe nevedel som či to mám správnou stranou lebo sedeli mi aj tak aj tak. Výhodami sú zvukotesnosť z vonku (nepočuť okolité zvuky), pohodlnosť , dobré prevedenie takzvaných zatajených klipov napríklad v hre. Ale sú tu aj nevýhody. Jedna z hlavných je ,že keď mám hudbu na hlas tak to všetci okolo mňa počujú (spomínal som ,že je tam dobrá zvukotesnosť ,ale to platí bohužiaľ len z jedenej strany čiže ja ich nepočujem ale oni počujú ,keď tam mám niečo pustené) , ďalšou nevýhodou je zlá manévrovanie s mikrofónom (vôbec si nezachováva svoj tvar a pri pohyblivosti z hora na dol kým ho posuniem tak to skôr posuniem celé slúchadlá , nevýhodou je aj kábel ,ktorý ma spája s notebookom je krátky. Ja ,ktorý som zvyknutý hrať na jednom monitore nejakú hru a na notebook dívať let´s play alebo seriál tak musím mať notebook položený na stole a to mi riadne zaberá miesto. To by bolo k recenzii všetko bola síce krátka ,ale zhrnul som tu všetko čo som chcel.

V najbližšej dobe chystám spešl (special) článok- máte sa na čo tešiť. Inak najbližšia recenzia bude asi vtedy keď si niečo zaobstarám. Ja vám ďakujem za váš čas a Čus. 

You May Also Like

2 komentárov

  1. Máš pravdu. Sama som si vyskúšala a presvedčila sa, že počuť všetko čo púšťaš do tých slúchadiel.

    OdpovedaťOdstrániť