Velký víkend

by - 20:37:00

Je tu ďalší článok. Náplňou článku bude moja lyžovačka a blog.
Začal by som lyžovačkou a tak aj trochu recenziou na moju poslednú lyžovačku. Keďže lyžujem už šiestu sezónu tak by  som sa mohol nazvať profesionálom. Nieže by som si vymýšľal ale naozaj moje skúsenosti s lyžovaním sú na 85% zvládnuté. Ale k samotnej lyžovačke. Boli sme v českom Újezde. Na tomto kopci som zažil pred dvoma najlepšiu lyžovačku –hlavne kvôli terénu . tento víkend ma však sklamali. Zjazdovka –mokrý technický sen. Jedným slovom hrôza.  
1.jazda – snažil som sa to nevšímať ,že idem po takom teréne ,ale ono sa to nedalo. Stále som musel brzdiť ,lebo keď som to pustil tak som sa buď zastavil úplne ,alebo som nabral neuveriteľnú rýchlosť. Ak by som si nedával pozor tak rýchlo skončím s hlavou ponorenou v snehu. Dole na turnikete som skoro obrátil žalúdok na dvakrát ,lebo som v plnej rýchlosti do neho narazil.
2. jazda – definícia –najhoršia jazda môjho života. Išiel som dole pluhom ako amatér alebo nejaké 10 ročné decko ,ktoré sa snaží lyžovať. Počujem ,že na vleku na mňa niekto kričí otočím sa a tam tato. Lenže na tú chvíľku čo som nedával pozor som si nevšimol ,že tam bola vyjazdená koľaj tak jedna lyža do nej išla a druhá presne naopak. A asi viete ako to skočilo. Celý mokrý od snehu. Tváril som sa ako keby sa nič nestalo a zjazdil som k vleku a hore. Keď som bol hore ,tak som si povedal ,že si idem oddýchnuť a napiť sa čaju. Požičal som skipas mojej tete ,ktorá sa učí lyžovať a išiel som si dať čaj a zahriať sa.
Dal som si tam domáci čaj a oddychoval som keď sa zotmelo ,keďže sme boli na večernom lyžovaní tak som sa obul do lyží a šiel som jazdiť. Zjazdovka už bola výrazne lepšia ,a tak som mohol ukázať môj lyžiarsky skill. Zjazdovka bola poloprázdna alebo ako chcete poloplná a pekne primrznutá –najlepšie podmienky na lyžovanie. Išlo mi to samo od seba. Zastavil si ma vlek ,že koľko rokov už lyžujem. Ja ,že tento rok je šiesta sezóna. Ona na mňa ,že tak to si dobrý. So zvýšeným egom a dobrým pocitom pri srdci som nastúpil na kotvu a odišiel som naspäť hore na svah. Jazdil som neustále a naplno ,lebo heslo ,ktorého sa držím pri každom športe je buď všetko alebo nič. Čiže keď ma nejaký šport nebaví ako napríklad futbal tak sa totálne flákam a na telesnej by som z neho radšej dostal za 5 ako by som mal kopnúť do lopty. Ale teraz k lyžovaniu. Posledné jazdy som si naozaj užíval. Na jednej som počítal ,že za koľko zídem dole (cca 40 sek.) ,ale na predposlednej som sa poriadne zabavil. Celú zjazdovku som šiel chrbtom napred ,čiže naopak. Dalo mi to zabrať hlavne na moje lítka a stehná.  Keď so šiel hore vlekom tak som videl ako sa tam jeden asi 17 ročný chalan po mne opakovať. Dívam sa ne neho a zrazu sa zjebal –padol. Vyhŕkli mi slzy a ja som sa musel krotiť aby som sa nezasmial. Predstavte si nejakého teenagera ,ktorý si očividne myslel ,že má SWAG a padne na lyžiach pri triku ,ktorý  zvládol výrazne mladší chalan.
Síce ani jedno z toho nebolo to najlepšie ,ale dalo sa na tom zasmiať však najlepší zážitok z lyžovačky bol keď ratrák naštartoval a upravoval zjazdovku. Áno to bol najlepší zážitok z celého večerného lyžovania.
Teraz k druhej téme článku.
Chcem tu preberať môj blog v poslednej dobe. Asi ste si všimli ,že cez víkend nebol žiaden článok. Má to za dôsledok toho ,že víkend som mal nabitý či už to bola lyžovačka alebo môj osobný život kedy chodím s kamarátmi von. Áno možno si hovoríte ,že si môžem písať články popredu alebo ich môžem vydávať aj cez deň.  Ja som taký typ ,že mne najviac fantázia prúdi najviac cez noc a na večer. Preto píšem články okolo tej 20-22 h. Ďalším z faktorov ,prečo som nemal čas bola škola. Naozaj v tomto polroku sa snažím zaberať a učiť sa čo najviac. Koncoročné vysvedčenia už idú prihlášku na strednú a ja by som sa naozaj rád prihlásim na tú školu akú chcem (Programovacia v Starej turej). Niežeby som nemal fantáziu na články aké by som mal vydať ,ale ten čas je sviňa. Dokonca aj viem aké články budú v najbližšej dobe -bude to recenzia (asi) a potom ešte Kecy kde budem spomínať čo sa udialo v piatok.
Ale už k veci ,ktorou môj blog prešiel pred malou chvíľou. Bystrejší z vás už na to asi prišli ,ale aj tak môj blog mal už 1000 zahliadnutí. Áno už 1000 –to je ale číslo je neuveriteľné a také veľké. Tento blog nemám ani pol roka a už toľko zhliadnutí. Je to pre mňa veľký krok dopredu a ešte väčší pre blog. Neuveriteľné!
Kúsok zo štatistiky :
- momentálne môj blog má 1018 zhliadnutí
-má 23 príspevkov (hlavne rubrika KecyMôj život)
- 2 nasledovníci
-5 sledovatelia (stáli)
- 8 štátov ,ktoré sledujú môj blog
- február –najnavštevovanejší mesiac
- jednu spoluprácu s blogom life by romi
-   Najocenenejší článok ,ktorý dosiahol 2+
-najviac komentárov obdŕžal článok  zhrnutia za posledný týždeň
-oficiálne   najlepší článok je Ja a lyžiarsky
- Fun page na Fb sa páči 4 ľudom



Ďakujem! Som strašne nadšený z toho ,že môj blog dosiahol takého neuveriteľného čísla. Dúfam ,že sa toto číslo bude len zvyšovať a zvyšovať. Mám ešte veľké plány s blogom a nehodlám sním skončiť. Naozaj ma to baví a dúfam ,že aj vás baví čítať moje články (inak neviem načo to čítate ,keď vás to nebaví).  Snáď môjmu blogu ostanete verný a nepresnene vás zabávať. Ak máte nejaké výhrady k môjmu blogu nech sa páči svet komentárov je pre vás otvorený a tak tiež moja emailová schránka.

Tento článok som sa snažil napísať na 1000 slov ako vyše zhliadnutia na blogu. Možno ste si toho všimli a možno nie ak neveríte tak vám prajem pekné počítanie. Uvidíme sa pri najbližšom článku. Čus.                              

You May Also Like

3 komentárov

  1. Ooo áno, takéto dlhé články sa mi páčia. Každopádne mohol by si sem hodiť nejakú fotku na oživenie :D Mohol by si aj napísať článok na akú školu chceš ísť? Celkom by ma to zaujímalo, ako prečo zrovna tá a tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý nápad na článok...značím si. Som rád ,že sa ti takéto dlhé články páčia určite sa budem snažiť písať aj dlhšie ,keď sa to zahovára mojím čítatelom.

      Odstrániť
  2. Súhlasím s anonymom. Dlhé články sú to, čo chceme. Konečne pozitívne ohlasy s lyžovačky. To nebýva moc často. A gratulujem k náštevnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť