Zážitky za posledné dni

by - 21:53:00

Máme tu ďalší článok síce po dlhšom čase ale predsa. A mám tu aj veľa noviniek ,ktoré sa mi prihodili za posledný týždeň.
Ale najprv k tomu ,prečo cez týždeň nebol článok. Nie, že by nebol čas alebo ,že by bola nejaká technická porucha ,ale jednoducho sa mi nechcelo. Viem ,že je to nezodpovedné ale chcel som si oddýchnuť či už od povinností ale aj od školy.
Týždeň bol plný prekvapení. Začiatkom týždňa nám v škole začali chrípkové prázdniny –to znamenalo 3 voľné dni bez školy. Potešil som sa lebo som vedel ,že si oddýchnem a budem mať kopec voľného času. Ja som bol zdravý ako rybička a preto som začal konečne chodiť von. Áno bol som vonku a bolo tam celkom pekne aj grafika sa dala zniesť aj hrateľnosť bola dosť vysoká. :DDD. Vonku sme objavovali krásy našej krásnej dedinky a taktiež sme si užili čerstvý vzduch.
Ale Murphyho zákony predsa nemohli chýbať a niečo sa muselo pokaziť. Pokazil sa router k internetu. Takže po každé čo som vypol počítač tak sa mi odpojil router a ja som musel zložitými metódami znova nahadzovať internet.Takže prázdniny s obmedzeným internetom 
 naozaj nebola zábava ,hlavne pre mňa . Ale malo to aj kladné účinky. Napríklad to
 ,že som začal čítať knihu ,ktorú som mal už rozčítanú ale zabudol som na ,ktorej 
strane som ostal. Ešte som tú knihu nedočítal lebo teraz začala škola ale ja sa snáď
 raz k tomu dostanem. Kniha sa mi zatiaľ veľmi zapáčila a hodlám ju dočítať síce
 tých 400 strán čo ma čaká nebude ľahkých ale ako náhle sa raz do toho čítania 
dostanem tak tu knihu už nepustím z rúk. Kniha sa volá Vraní kost aj jej autor je Daniel Low. Po prečítaní ma čaká ďalšia kniha ,ktorá už dlho leží v poličke a sadá na ňu prach kniha -Crowfliendská kliatba-.   A keď mi už náhodou išiel internet tak som ho využil čo najviac. Keď som nevedel čo z časom tak som si len tak začal maľovať v skicári. Dopadlo to takto (no ohodnoťte sami:


Tento obrázok ste mohli vidieť na FB stránke  ako titulnú fotku.
V poslednej dobe som dosť pozeral TV a hlavne stanicu HBO. Naozaj je to asi najlepší program ,ktorý je stvorený na pozeranie filmov.  Hlavne sú tam filmy ,ktorý na českej alebo slovenskej obrazovke nebudú najbližšie štyri roky. Ale teraz k filmom. Dosť ma oslovil film „ How I Live Now“ je to film anglického pôvodu o 3. Svetovej vojne. Čakal by som ,že to bude o tom ako niekto bude utekať na miesto kde je mier ,ale film ma prekvapil v tom ,že to bol skôr zamerané na osobný život hlavnej postavy ako na situáciu okolo nej.  Bola to taký romantický thriller ,aj keď to nebolo na 100% ale bol to naozaj kvalitný film. Ďalší film bol „Zajíček bezušáčšk a ušaté kuře“  (Keinohrhase und Zweiohrküken) priznám sa bola to rozprávka. Ale ja mám rád takéto animované rozprávky dobre sa mi na ne pozerá ale keby som si mal vybrať medzi filmom a rozprávkou ,samozrejme film. Tretí a posledný film čo ma tak zaujal bol Miluju te k smrti(I Love You to Death) . Nie som si na 100% istý či to bolo na HBO ale aj tak bol to super film z roku  1990. Bola to komédia a najviac ma pobavil dabing hercov –som sa na tom smial ako nikdy.


Tiež cez víkend u nás na Slovensku prebehlo zatmenie slnka. Bolo to úžasné sledovať lebo som to ešte nevidel . Sledoval som to cez zváračské sklíčko a sledoval som to spolu s kamarátkou. Jednoducho zážitok sledovať ako sa svet dostáva do tieňu a po uplynutí bolo znovu jasno. Síce to nebolo úplné zatmenie slnka a nebolo šero ale aj toto bolo super.


Cez víkend som si bol posedieť v podniku aj som sa skvelo zabaviť ako inak.  Dúfam, že nasledujúci týždeň prežijem a potom v stredu ma čakajú Veľkonočné prázdniny ,takže sa môžete tešiť na články.

   Dúfam, že sa vám článok páčil a dúfam, že mi prepáčite, že minulý týždeň nebol žiaden článok. Ja sa s vami lúčim Čus.

You May Also Like

2 komentárov

  1. ,,Áno bol som vonku a bolo tam celkom pekne aj grafika sa dala zniesť aj hrateľnosť bola dosť vysoká." tak toto ma pobavilo :D Načo sedieť stále doma. Držím palce, aby si dočítal tú knihu :D A celú- žiadne preskakovanie strán :D ň

    To v tom skicari sa ti naozaj podarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano veľmi dobre si spomínam na ten internetový problém.
    A teraz k filmom, mám k nim čo povedať, keďže som ich dívala s tebou. How i live now bol super. Ale určite nebol romantický. Takú romantiku máš v každom druhom filme a nezaradzuje sa to priamo tam. A zajíček bez uší :D to bolo milé. Zatmenie som tiež sledovala, nečakane že? :D A dúfam, že cez tie prázdniny už naozaj dáš nejaké články a nevykašleš sa na to. Tvoj verný čitateľ Anonym :D

    OdpovedaťOdstrániť