SOBOTA

by - 7:30:00

SOBOTA...milujem sobotu. Konečne si oddýchnem od školy, od školy a prekvapujúco dokonca aj od školy.  Článok bude taký oddychový  takže vyložte si nohy dajte si nejaký drink. Cuckajte si drink a čítajte si článok.
Každý si chce v sobotu oddýchnuť zájsť si do mesta prípadne do podniku.  Ja sobotu trávim s priateľmi v miestom podniku (sme na dedine takže v krčme), a tam si dáme niečo na pitie a trávime tam celý večer.  Stále tam máme nejaké téma čo preberať od evolúcie až po tému ako ovládnuť celý svet a byť jeho panovníci. Takže viete si predstaviť ,že o zábavu máme postarané. Síce každý sem tam kukne do toho mobilu , ale nie sme taký že sedíme tam a píšeme si cez chat. Čas tam uteká strašne rýchlo a niekedy si nestihneme ani všetko povedať ,a preto musíme strašne pomaly chodiť domov  aby sme si všetko povedali.  Sme tam od tej 18:00 do 22:00 takže tie štyri hodinky nám stačia akurát.  Mám odtiaľ tak strašne veľa spomienok aj dobrých ale aj takých zmiešaných ,ale prevládajú tie dobré. Myšlienka čo sa mi vybavuje z pred dvoch týždňov je také ,že sme tam hrali šípky. Hral som to tam z nejakými dospelými –síce som ani raz nebol prvý ,ale to nevadí- a všetci na mňa ,že mám svoj štýl a smiali sme sa na tom ako kone. Ale asi najintenzívnejšia spomienka je HALLOWEEN. Jednoducho povedané nikto nezostal triezvy a nikto sa nevyhol grcaniu. No proste skvelá noc.
                                                       Halloweenska noc. O zábavu sme mali postarané
                                        
 Raz na jar sme tam sedeli a ja mám strašnú úchylku na sviečku ,a tak som jednu zapálil. Rozprávame sa a zrazu bum, vypadol prúd. My vďaka mne sme mali svetlo a obzrieme sa a vidíme len červené svietiace bodky ,ktoré menili svoju intenzitu –vyzeralo to úplne ako oči- a boli to len cigarety ,ktoré tam horeli. Potom už len vidíme modré svetlo z mobilov a čašníčku ,ktorá zapaľuje sviečky na ostatných stoloch. Bolo to tam vtedy také dosť vtipné ,predstavte si ,že len tak ste na wc a zrazu tma. XDDD. Ďalšia z takých spomienok je keď sme na leto sedávali vonku a len sa tak rozprávame o škole a ako nenávidím jedného učiteľa a zrazu kamarát len tak v pokoji  povie , no tam za oknom sedí. Ja som sa tam tak rozosmial ,keď som ho videl . Ešteže som vtedy nemal v hube cigaretu alebo tak. Raz sme si tam len tak sedeli a na kamarátku sa tam neustále otáčal jeden chlap –no totálne nesympatický- a potom sme sa tam na ňom smiali. Určite to bol nejaký čo už 40 rokov nemal pomer a potreboval sa odreagovať. Alebo raz sme tam len tak sedeli a prišiel tam nejaký chlap s jeho synom –asi 5-ročným- objednal si pivo syn si tam vedľa neho sadol vybral tatovi z vrecka mobil oprel si ten mobil o pohár piva a pustil si tam rozprávku Máša a Medveď  a kukal ,mi celý nadšený ,že si tam pustil tú úžasnú RUSKÚ rozprávku ,ale zrazu si ten chlap vytiahol cigarety a začal tam fajčiť. My úplne ,že OMG čo je to za otca  ,čo zoberie syna do krčmy a začne tam fajčiť. Aspoň si vieme trochu  predstaviť jeho budúcnosť. Ale čo narobíme ,veď on je rodič. Vždy keď sme tam a začne tam hrať pesnička dangerous tak sa na tom pousmejeme lebo na tú pesničku sme objavili práve tam. Alebo sa mi ešte vybavuje spomienka keď sme tam raz boli tak tam prišli nejaký asi tretiaci na strednej a do jugebox-u dali pesničky od Elánu a tak celý podnik spieval.
                                                                               Momentka 


 Raz som išiel zaplatiť a keď som zaplatil tak som sa vrátil k stolu a pýtam sa kamarátok ,že kedy pôjdu zaplatiť a kamarát sa ozve ,že on to už všetko zaplatil čiže ja som im dal peniaze len tak. Tak ma tam dotiahol ,že nech si to vypýtam naspäť a totálne ma tým strápnil , a tak som bol celú cestu domov na neho nahnevaný. Jedna zo spomienok čo mi utkvela v pamäti je taká ,že sme si len tak sedeli a len tak sme sa rozprávali a zrazu sa jeden z partie sa zodvihol a išiel preč ,že je mu tam nuda lebo sme sa tam rozprávali a on nás nepočul tak sa oprel o stoličku a kukal do mobilu. Po tom ,keď odišiel sme sa o tom bavili či mu preskočilo ale inak teraz v pohode.  Jeden večer sme si tam cuckali kofolu a vedľa nás tam sedel taký chlap a hral na automatoch. Mal tam sumu cca 120 eur ,ale on nie ,že by prestal ,ale on pokračoval .Tak sa na neho dívame asi o hodinu a on tam cca 0,75 eura. Tak si hovoríme keď v najlepšom neprestaneš tak to potom ide dole kopcom. Ešte jedna príhoda s výhernými automatmi a to taká ,že jeden chlap tam sedel na stoličke pri automate a už ho to si nebavilo stále ťukať do tlačidla ,a tak búchal po obrazovke. Robil tam všelijaké útvary a tak sme sa na tom len tak potichu smiali ,že ho to už asi nebaví a že skúša nové metódy . Raz by som si to tam chcel vyskúšať –len raz- ale aj keby som vyhral jackpot tak mi nič nedajú lebo nie som plnoletý. Ale však mne to ani nechýba a nepotrebujem to k žitiu. Málokedy sa naša štvorčlenná skupinka rozrastie o nejakého toho člena ale veď „dobrých“ ľudí sa veľa zmestí , no nemám pravdu? Ja myslím ,že áno. Sobota je pre väčšinu ľudí ten najlepší deň v týždni a pre mňa tak isto. O tom ste sa mohli presvedčiť v článku ;).


To by bol koniec článku ,kde som sa s vami podelil o kúsok môjho nažívania na planéte Zem a dúfam ,že vás čítanie bavilo a ak by ste chceli vedieť o ďalších článkoch tak stačí kliknúť na tlačidlo  „nasledovať“ a ak sa vám článok veľmi páčil nezabudnite dať plus a ani komentár neuškodí. Snažil som sa článok napísať dosť dlhy lebo viem ,že vy to oceníte. Ja sa s vami lúčim a Čus.  

You May Also Like

1 komentárov

  1. Pekne si to celé zhrnul :) Tieto akcie sú nezabudnuteľné, každý večer je iný :) Som rada ze vás mám a môžme pokecať o čomkoľvek :)

    OdpovedaťOdstrániť