Razer

by - 18:04:00

Máme tu ďalší článok. Síce po dlhšom čase ale predsa.
Po kratšom čase tu mám znova prichystanú recenziu a prekvapivo znova na slúchadlá. Ja viem ,že tu nedávno  už bola recenzia na slúchadlá ,ale poskytla sa mi možnosť vyskúšať si úplne nové slúchadlá.
Razer Kraken –to sú tie slávne slúchadlá ,o ktorých sa budeme dnes rozprávať. Slúchadlá som mal v zelenom prevedení ale na nejakom tom mieste sa objavila aj tá čierna. Dajú sa používať aj ako slúchadlá na počúvanie hudby ale aj ako slúchadlá na hranie hier.  Vďaka širokému frekvenčnému rozsahu poskytujú silný zvukový zážitok plný bohatých a jasných zvukov s mohutnými basmi, krištáľovo čistými stredmi a výškami. Keď že sú čalúnené ,čiže dobre sedia na hlavu ,je teda možné dlhodobo hrať bez pocitu ,že by vás niečo tlačilo alebo škriabalo. Slúchadlá a dokonca aj sama škatuľa má veľmi prepracovaný design  ,čo ma milo prekvapilo. Hneď ako sa mi poskytla možnosť si vziať od kamaráta Johnyho tie slúchadlá tak som ich aj hneď vyskúšal. Boli úplne nové a tak som neváhal a požadoval som od nich čo najviac. Hneď som si zapol counter strike a išiel som hrať. Samozrejme som vyskúšal slúchadlá aj na iných platformách než len počítač. Vyskúšal som ich na PSP mobile a rádiu. Na týchto platformách aj išli ,čiže ma znovu potešili. Samozrejme slúchadlá sú aj hlavne na počúvanie hudby. Slúchadlá si prešli snáď všetkými hudobnými žánrami ,ktoré poznám. Nemal som ich ani 24 hodím ale naozaj ma presvedčili o tom ,že sú kvalitné .nie najlepšie ale kvalitné. Na rebríčku od 1 po 10 by obsadili asi 7 priečku a moje terajšie ,na ktoré ste si taktiež mohli prečítať recenziu obsadili asi 3 priečku. Naozaj ,keby ste rozmýšľali nad kúpou tak vám ich odporúčam.


Recenzia mala vyjsť už minulý týždeň v stredu ale je streda? Je tak splnil som to ja myslím ,že áno a článok presiahol ledva 300 slov ale v piatok by mal vyjsť a teraz to myslím vážne a ak by nie tak ma môžete ukrižovať a potom uctievať. Ja sa s vami lúčim a Čus. 

You May Also Like

4 komentárov

  1. tak určite ...ale to nebol môj výber ... zelené sa mi hodia k blogu..:DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentálne žiadne nepotrebujem aj keď som tie svoje zlomila. Hudbu si v poslednej dobe púšťam nahlas :D je to sila zvyku :D Ale vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť