Tri dni hrôzy

by - 17:52:00

Čawko. Máme tu ďalší článok.
Akoby som začal...jednoducho od pondelka prežívam najhoršie dni za poslednú dobu. Neviem čím to je alebo kým ale už ma to nebaví.
Pondelok 30.3.  5:45
Zvoní mi budík. Stávam skoro aby som sa ešte niečo doučil do školy a aby som si dorobil domácu úlohu. Hneď po tom idem do kúpeľne aby som sa som vyzeral trochu k svetu. Postavím sa pred zrkadlom a zhrozeným pohľadom som sa díval na obraz na zrkadle. Mal som hrozné kruhy pod očami. Vyzeral som ako sova alebo ako baba, ktorá si po prvýkrát robila tiene. Musel som sa zo sebou zmieriť a ísť sa obliecť.  Išiel som sa mučiť do školy ,kde ma nečakala o nič lepšia správa ako to, že píšeme. Skvelé z látky, ktorú som nebol vôbec naučený.   Prišiel som domov a ako inak internet nešiel. Áno ešte stále nemám doriešený internet.  Začal som si pripravovať projekt do školy, na ktorý som nemal materiál, tak som to rýchlo zabalil a šiel som poskúšať internet či už náhodou ide. Chvíľu som sa s ním hral, a keď som to už vzdával tak naskočil. Chvíľu som na ňom pobudol a potom som ho dal mame. Už odbíjalo 6 hodín a ja som sa išiel pripravovať do školy. Nemal som toho tak moc, a tak som sa šiel venovať knihe. Išiel som spať s myšlienkou v hlave, že som si zabudol dať do tašky  geografiu a zaspal som.
Utorok 31.3 6:55
Zobudil som sa s tým že som si myslel, že je pol siedmej. Zapnem si televíziu, a tam si všimnem, že je o tri minúty sedem hodín.  Svetelnou rýchlosťou som sa obliekol, umyl sa a bežal som von. V tom mi cinklo v pamäti, že si mám ísť zobrať knihu. Keď som konečne vyšiel na ranný vzduch a išiel som zamknúť. A čo sa nestalo nemal som pri sebe kľúče. Šprintom som vybehol do bytu a hľadal som kľúče. Po dlhom hľadaní som ich našiel a bežal som von. V škole ako inak som mal náladu na dve veci. Učiteľka na matike nám dala nečakanú písomku, ktorú som ani moc nevedel. Vidím to asi na takú štvorku.  V ten deň som dostal ešte dvojku z ruštiny síce som čakal horšiu známku ale nakoniec sa to vyvinulo na krásnu dvojku. Po skončení školy ma nečakala cesta domov ale hneď som to zamieril na umeleckú školu. Tam som sa uvoľnil a dokončil súťažnú prácu. Po príchode domov som bol neskutočne vyčerpaný a tak som si zapol hudbu a snažil som sa nezaspať. Ale nakoniec ma únava premohla a zaspal som. Po prebudení som bol na seba naštvaný, že som si pospal lebo som vedel, že večer nezaspím ale hlavne preto, že sme mali strašne veľa učenia. Tak som sa šiel učiť, a keď som sa doučil odbíjalo deviatu hodinu a chcel som ísť čítať knihu. Samozrejme nešiel internet. Večer som bez problémov zaspal.
Streda 1.4. 6:30
Ráno som sa zobudil úplne vyspatý a konečne som sa tešil ,že je posledný deň pred prázdninami. Všetko som ráno stíhal a bez problémov som sa vybral do školy. V škole som neustále hovoril, že nie sme nejaké neinteligenčné deti ,ktoré musia niečo robiť na prvého apríla. Išli sme na prvú hodinu a tam nás čakala písomka. Písomku som zvládol asi na trojku a išiel späť do triedy. Potom sme mali dejepis, na ktorom sme cvičili lebo učiteľ potreboval odovzdať  naše výsledky. Behali sme člnkový beh 10x5 metrov. Ja som ho zvládol za 16 sekúnd 21 stotín, nebol to síce najlepší výkon ale medzi prvými piatimi by sa umiestnil. Chcel som si vylepšiť čas a tak som bežal aj druhýkrát. A to bola chyba. Po odbehnutí mi zostalo divne. Učiteľ zahlásil, že sa máme vrátiť do triedy. Tak som sa pobral prešiel som asi desať metrov a začala sa mi točiť hlava ,podlamovať nohy ,zle sa mi dýchalo a bolo mi na vracanie. Pomaly som upadal do závratu a tak som sa vystrel na lavičku ,tam som chvíľu oddychoval a pobral som sa do šatne. Asi po ďalších desiatich metrov som si musel sadnúť na lavičku a tam som aj ostal. Potom si ma tam všimli spolužiaci a zavolali učiteľa. Ten sa hneď pýtal, že čo mi je a bežal mi pre vodu. Keď že mi bolo strašne zle a nedokázal som sa postaviť na nohy, tak zavolal učiteľku a povedal spolužiakom nech pri mne ostanú. Tak tam chvíľu pri mne pobudli a po desiatich minútach ležaní na lavičke som sa odhodlal postaviť sa na nohy ísť sa prezliecť zo spotenej telesnej do normálneho oblečenia. Ešte pred tým mi spolužiačka naliala na hlavu minerálnu vodu, a tak som mal umyté vlasy minerálnou vodou. Po prezlečení som sa vydal do triedy ,keďže som bol na prízemí a triedu sme mali na poslednom treťom poschodí tak som sa štveral po chodoch dobrých päť minút. Po príchode do triedy všetci spolužiaci stíchli lebo moja farba zodpovedala bielej stene za mnou. Usadil som sa na miesto a tam som ponoril hlavu do bundy a odpočíval. Prestala ma bolieť hlava. Ale na ďalšej suplovanej hodine ma znova začala lebo učiteľka má strašne ujačaný hlas. Išlo mi hlavu rozdrapiť z jej jačania  a z toho, že som sa musel sústrediť. Zo školy som odchádzal s hlavou hore lebo už mi nebolo zle a uvedomil som si, že sa nemusím dnes učiť. Prišiel som domov a samozrejme nešiel internet, a tak som začal písať článok. Potom naskočil internet a tak ho môžem aj hneď uverejniť.

Dúfam, že sa vám článok páčil ak áno nezabudnite napísať komentár a ak sa vám môj blog páči a chceli by ste ho navštevovať a ostať mi verný stlačte tlačidlo odoberať. Ja sa s vami lúčim a zatiaľ Čus. 

You May Also Like

1 komentárov

  1. Fú toho ale bolo :D Mne nejde stále internet na telke... Ale snáď to čoskoro poriešim :)

    OdpovedaťOdstrániť