Výlet do Žiliny

by - 1:56:00

Máme tu ďalší článok. Priskoro? Ja myslím, že nie.
Je tu článok, v ktorom by som vám chcel predstaviť môj úžasný dnešok. Nepreháňam dnešok bol naozaj fantastický. Tak poďme na to!

Išiel som do školy a ručičky na hodinách neustále zrýchľovali až odbilo koniec štvrtej hodiny. Cez prestávku som sa vybral s ďalšími dvoma spolužiačkami Petrami a spolužiakom Alexandrom do vestibulu.  Vybrali sme sa na výlet pričom ostatný spolužiaci sa museli učiť. Výlet bol naplánovaný zo ZUŠ a rovno sme nahodili smer Žilina.  Išli sme tam so zámerom navštíviť koncert najlepších slovenských hudobníkov. Boli to študenti konzervátori pripomínam najlepší a hrali na rôzne nástroje. Ale poďme pekne od začiatku.
Najprv sme zamierili do obchodného domu MIRAGE. Tam sme mali byť tri hodiny, čo som si zo začiatku nevedel vôbec predstaviť, že na čo sme tam tak dlho. Tak som sa vybral s Alexom a pozerali sme sa po obchodoch a keď sme to už prešli tak sme išli hľadať občerstvenie. A zrazu hovorím Alexovi „aha 5D kino“ a on, že či nejdeme naň, a vtom zbadám ceduľku s nápisom 2,90€. 
Tak hovorím, že to musíme vyskúšať. Tak sme tam išli ale nevedeli sme sa rozhodnúť medzi hororom Panic house  a Apokalypse. Nakoniec sme si vybrali Panic house zaplatili sme si a išli sme si sadnúť do sedadiel. Potom nám dali okuliare na 3D a začali sme pozerať. Bolo to o tom, že ste vošli do nejakého nádherného domu a ten pri vašom príchode sa premenil na dom monštier a naháňal nás nejaký hybrid žaby a človeka. Dívam sa na to, že grafika ako z nejakej hry a tak som sa pozeral ďalej. Pri nejakých momentoch som privrel oči. Zrazu ma niečo chytilo za nohu. Skoro mi vyskočilo srdce. Vy si asi teraz hovoríte, že som nejaký bojazlivý a nedokážem sa pozerať na horory, ale predstavte si, že si dívate nie moc na pohľad príjemné video a zrazu vám niečo prejde po nohe. Do konca toho šesť minútového videa som mal vyložené nohy na sedadle a kukal som. Neprišlo mi to až také hrozné ale po vyjdení z spomínanej miestnosti mne ale aj Alexovi poriadne vyhladlo. Tak sme si išli niečo dať pod zub. Našli sme jednu reštauráciu a Alex si objednal lososa a ja kurací stejk obaja so zeleninou.
No nevyzerá to úžasne. Až sa mi začali zbiehať slinky. Ale nie je všetko zlato čo sa blyští a zelenina bola naozaj nie moc dobrá na moje chuťové poháriky. Ale na rozdiel od mäsa, ktoré bolo grilované dobre prepečené, po ktorom mohli len poháriky tancovať na mojom jazyku. Potom sme sa šli popozerať po iných obchodoch, a vtom stretneme spolužiačky Petry, a že či by s sme s nimi nešli do kina. Tak si hovoríme po druhýkrát? Prečo nie. Tak sme si vybrali film Apokalypse. Tento film nebol vôbec hrozný až na jednu chvíľu kde sa objavilo malé dievčatko s medvedíkom, ktoré malo slepé oči. Tento film som bral ako nejaký triler, v ktorom ste pred niečím neustále utekali a nevedeli ste ani pred čím. Skončilo to tak, že tom tam všetko vybuchlo. Takže pre mňa to bola taká lajtka a väčšinu času som sa smial než by som si mal ohrýzať nechty. Potom sme s babami behali hore dole obchodom a napadlo nás, že sa ideme pozrieť na žraloka, ktorého ta  mali vystaveného v akváriu. Tam sme pobudli nejakú tu chvíľu a rozhodli sme sa, že ideme znovu do kina. S Alexom už po tretíkrát a s babami už po druhý ráz. Spýtali sme sa, že čo tam je asi také najstrašidelnejšie a vyplynulo s toho, že Panic house tak sme si vybrali druhé  najhoršie  Metro inception. Tak prejem vám pekné užitie videa a popred sa vám ospravedlňujem za trasenie kamery, je to spôsobená tým, že sme sa pohybovala celá sedačka a nebol tam žiadny pevný bod, kde by som ju mohol položiť. Taktiež sa ospravedlňujem za obraz. Video bolo natáčané na 3D a vodu, ktorú na nás striekali o chvíľu skreslila obraz. Je to dosť nahlas tak si musíte úplne skoro stíšiť hudbu.


Po dopozeraní sme sa vybrali už do autobusu ale keďže sme mali ešte veľa času tak sa spolužiačky stavili na Bubletea. Je to úplne super nápoj.








Vidíte tú úžasnú zmrzlinu? Že vyzerá
fantasticky.




 Určite ho musíte vyskúšať inak obanujete, že ste ho nemali. Po vypití sme išli do divadla kde mali predstavenie už spomínaný hudobníci. Predstaveniu určite nechýbala úroveň. Všetky hudobné nástroje odviedli svoj najlepší výkon a to platí aj pre ich majstrov. K tejto časti dňa sa mi nechce ani moc rozpisovať lebo by to bol už až moc dlhý článok. Po príchode domov som sa najedol išiel za počítač začal nahrávať video na YB a keď už bolo tak som začal písať článok.

Tak a to by bol bohužiaľ už koniec článku a aj môjho fantastického dňa –snáď ich bude viacej- tak ja sa s vami lúčim a čoskoro dovidenia.  Čus.

You May Also Like

4 komentárov

  1. 3x v kine? To len ty môžeš :D To by ma už asi nebavilo. Ale bublle tea ten by som si dala :D Prečo si mi jeden nedoniesol?? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pre moju osobu to bolo zábavné aj po tretíkrát....mňa takéto "vychytávky" bavia a ešte keď to tam ešte s tebou hádže potom ťa to tam ešte oprská. A ten čaj bol drahší než to kino tak asi preto..:P možno nabudúce

      Odstrániť
  2. a čo ťa to vlastne chytilo za nohu? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite poznáš také reflexné pásiky čo si dáš na ruku a ono to tam drží...tak presne na ten podobný princíp mi chytilo nohu...až sa mi zježili chlpy na chrbáte..:P

      Odstrániť