Zhrnutie za posledných pár dní

by - 0:48:00

     Máme tu ďalší článok ,ktorý bude  oddychový a oboznamujúci . Taký súhrn za posledné dni.  Pripravil som si na bočný papier ,že čo chcem v článku spomenúť a rozdelil som si to do bodov.
1.       Zmena na blogu
     Mohli ste si všimnúť takú malú zmenu na mojom blogu a to takú ,že  v hornom akčnom boxe sú napísané rubriky. Kedysi tam boli moje sociálne siete. Tie sa teraz presunuli do bočného bloku blogu. Ponuka tam je rozšírená o niektoré moje stránky.  Myslím si ,že keby sa chcel niekto so mnou spojiť tak nemá problém. (Spojenie s adminom blogu je jedna z hlavnejších nepísaných zásad blogu ,ktoré by sa mali dodržať pokiaľ chceme aby bol blog spešl (special).
2.       Články
     Nebojte sa ! o články v mojej hlave nie je núdza. V hlave mám strašne veľa článkov ,ktoré chcem napísať. Úplne mi to teraz vyhovuje lebo mám strašne veľa voľného času. Aby ste sa mali na čo tešiť tak mám v pláne 2 tagy (jeden sme si dohodli s blogerkou a čakám dokým ho napíše a zataguje ma do neho). Potom tam mám recenziu (pokiaľ ste pozorný čitatelia tak viete o čo sa bude jednať. Potom tam je tematický článok. Určite medzi nimi budú Kecy alebo Môj život.  Takže nemám strach ,že by som nevedel o čom písať. Toto sú tak zhruba články ,ktoré ma napadli a ,ktoré chcem napísať. Možno sa k tomu ešte nejaké pridajú. Mal som snahu natočiť aj video ale potom sme sa rozhodli ,že radšej nie (píšem v 1. Osobe plurálu preto lebo  som mal natáčať to video s blogerkou.)
3.       Nový blog na obzore
     Jedná sa o blog, na ktorý som narazil nedávno. Je to blog chalanský a jedná sa o nezvyčajné zameranie blogu. Skôr na tento motív býva iné zameranie nie blog ale niečo iné. S autorom toho blogu máme niečo spoločné- je to meno  (áno voláme sa rovnako). Aby som to nenaťahoval tak sa jedná o blog jedného chalana ,ktorý sa zameriava na hry. Prekvapilo ma ,že je bloger a nie youtuber (let´s player). Na tento blog som narazil pri prehľadávaní jednej facebookovej stránke zameranej na blogy. Dotyčný bloger tam pridal príspevok ,že či by mu niekto pomohol so začatím blogu. Tak som sa ponúknul lebo sa tiež do tých hier trochu rozumiem a nedávno som tiež blog zakladal. Pre zhrnutie : pomáham jednému chalanovi zo začatím blogu. Ten blog bude zameraný na gaming.
4.       Užívanie si prázdnin
     Po prvom dni prázdnin som totálne v pohode. Žiadne stresy z učenia –konečne. Prázdniny si snažím zatiaľ užiť čo najviac lebo viem ,že najbližšie budú až Veľkonočné a tie sú za dlho. Prázdniny mi najviac znepríjemnil zatiaľ kamoš a rodičia (ktorý sú asi retardovaný lebo vadí im ,keď som doma zavretý v izbe a naopak keď každý večer si chodím sadnúť do podniku -jednoducho povedané „rodičia“). Prázdniny sú zatiaľ najlepšia vec čo ma v poslednej dobe zastihla. Takže som rád že mám na blog viac času.

     Mal som niečo čo som chcel spomenúť ale to až v ďalšom článku. Takže ja sa s vami lúčim a Čus. 

You May Also Like

3 komentárov

  1. Teším sa na tie články :D A neboj už čoskoro budeš zatagovaný :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celkom ma nudia zhrnutia. Inak je tvoj blog super :D
    Názov toho blogu by si tu mohol spomenúť? Čo niekomu s ním pomáhaš.
    Tá zmena na blogu sa mi páči, je to prehľadnejšie.
    Teším sa na nové články.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten blog ešte nie je spustený,ale určite keď bude tak ho spomeniem v nejakom článku -teda pokiaľ nezabudnem, Je mi ľúto ,že ť zhrnutia nudial,ale ako som spomínal tak teraz začnú byť články lepšie a v hojnom počte. Ďakujem za komentár aj tebe Romi.

      Odstrániť