Zhrnutie za posledný týždeň

by - 21:35:00

Máme tu ďalší článok a s ním aj nový týždeň.
Viem článok mal vyjsť už cez víkend ,ale som to akosi nestíhal. Veď poznáte ten týždeň keď sa chcete zabaviť ale vybaviť aj nejaké formality a nemáte na to čas. Naozaj by sa mi hodila nejaká choroba na týždeň ,ale za chvíľu sú tu prázdniny tak budem mať na seba a na blog viac času.  Určite ste postrehli na minulom článku ,že sa pokúšam vybaviť spoluprácu s jedným blogom. Nevyšlo to. Nevadí život beží ďalej. Určite sa budem snažiť posunúť  sa v blogovaní ďalej.
Díval som sa na štatistiky a zistil ,že sa môjmu blogu darí aj v zahraničí. Hlavne v USA a v poslednom období aj v Nórsku. Veľmi si toho cením a dúfam ,že sa tie čísla budú len zvyšovať. V poslednej dobe nemám vôbec  nápady na články a tak celý deň rozmýšľam o čom budem písať.
V poslednej dobe ma poriadne vytáča moja elektronika v domácnosti. Začalo to asi pred mesiacom keď mi robil zle môj Sims. Potom mi začalo sekať Counter-Strike (ale to som už našťastie vyriešil) a v posledných dňoch to sú slúchadlá. Buď ich nechám opraviť alebo si kúpim nové. Keby som si kúpil nové slúchadlá tak by to znamenalo v blízkej dobe recenziu. Ale to neviem zaručiť.

V poslednej dobe som presedel na You Tube a hlavne na let´s play (och) z hier The Long Dark , Dying Light a Don´t Srarve . Pri týchto hrách ma hlavne zaujala grafika a príbeh. Hry sú zamerané hlavne na prežitie či už to je v apokalyptickom období , v opustenom lese alebo dedine. To bola náplň mojich posledných dní.

Stala sa mi taká vec ,že no comment. Bol som na večernom lyžovaní a kamoši boli v miestnom podniku. Dorazila tam moja spolužiačka a tak sa spolu bavili. V tom kamoška spomenula mňa a môj blog. Keďže skoro nikto z mojich blízkych o mojom blogovacom živote nevie tak sa spolužiačka spýtala ,že či mám blog. Na koniec to zahovorila tak ,že som mal kedysi blog a že ma to už nebaví  a že som s tým skončil. Keď som to počul skoro som zamdlel ,ale skončilo to s dobrým koncom. Hlavne ,že moja identita nebola odhalená.

To by bolo asi všetko z môjho blogovacieho života za posledný týždeň. Určite budem od teraz aktívnejší a články budú častejšie. Tiež budem znova pracovať na nejakej spolupráci aby bol môj blog a moja tvorba kvalitnejšia. Čus. 





You May Also Like

5 komentárov

  1. Som rada že je konečne nový článok :) To odhalenie tvojej identity bolo naozaj kruté, hlavne keď som bola priama účastníčka. Zvládli sme to :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne ,že som tam nebol ja ,tomu sa hovorí "paradox"...:D. Teraz ma napadlo ,že čo by som tam mohol dať ,ale nechám to na budúci článok.

      Odstrániť
  2. don't starve je dobra hra :) mno akosi ma nebaví hrať sama je možnosť hrať to už aj online s inými hráčmi tak to skúšam a to je celkom sranda :)

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. prečistenie počítača a zníženie grafiky pri hre. ;)

      Odstrániť