Ja umelec- I.

by - 23:38:00

Máme tu ďalší článok. Tento článok bude o mojom živote. Na email mi prišla správa od jednej baby  ,že môj blog sa volá môj život - tvoj život a skoro o mne nič nevie. V tomto článku budem písať zas trochu o sebe .
Málo kto vie že som absolvent na odbore výtvarná. Áno navštevujem základnú umeleckú školu. Určite ma to tam nenudí lebo dobre vychádzam s učiteľkou a samozrejme náladu doplňuje dobrý kolektív. Málo kto vie že absolventské práce sú záverečné (niečo ako v devine monitor) a nie je to ľahké. Absky  pozostávajú z dvoch častí praktickej a teoretickej. Praktická časť pozostáva spracovať tému (tento rok je „na schodoch času“) do troch rôznych techník. Ja túto prácu mám z 1/3 hotovú.

            Toto je moja prvá práca síce nie je na 100% ale aspoň na tých 75% je. Chýba na tom glazúra a vypálenie ( pre zaujímavosť pre tých ,ktorý sa vyznajú tvár bude robená burelom a ciferník feprénom). Pravdepodobne to bude mať ešte drevený nepravidelný rám z dreva aby som tomu pridal mohutnosť a výraznosť.



            Druhá práca sú slnečné hodiny. Výnimočné sú tím že na nich budú štyri oči. Je tam spojitosť s tou prvou prácou ,že ten chlap nemá oči a tu sú (možno to niektorý z vás postrehli). Túto prácu som začal len minulú hodinu a myslím s i ,že to mám dobre začaté. Táto práca je hotová sťažka hotová na 45%. Pravdepodobne až isto to bude feprénom alebo burelom. Oči budú zelené alebo modré aby som to tiež troch oživil.
Tretiu prácu som ešte ani nezačal ale budú to moje náčrty a tak (kresbičky , hovadinky , voloviny).  
Myslím si že mám dosť veľkú šancu na úspech keďže niektorý z druhej zušky ešte nemajú ani nápad. Nie som sám čo robí absky. Moja kamoška ich robí tiež síce je o niečo pozadu ako ja ale myslím si ,že je na správnej ceste. Druhá časť absiek je teoretická. Mnohý ste sa určite že pousmiali že čo sa dá na tom učiť a že z čoho ma budú skúšať. Je to jednoduché z histórie. Čítal som si otázky z minulého ročníku a tie otázky sú pomerne ľahké. Napr. vymenuj 3 rímske slohy ,zoraď obdobia podľa postupností (barok ,renesancia ,gotika atď.) a vymenuj 7 divov sveta.

            Ak aj vy ste v živote tiež navštevovali nejakú zušku alebo navštevujete nezabudnite sa pochváliť v komentároch. Určite vydám ešte nejaký článok kde vám ukážem tie práce keď už budú hotové. Myslím si že kvalita fotiek nie je zlá a snáď sa vám článok páčil. Ak by ste chceli viac článok o mne tak to tiež nezabudnite napísať tiež do komentárov alebo mi napíšte na facebook , email alebo twitter. Môžete my napísať aj pochvaly alebo kritiku na moje abskové práce. Budem sa snažiť vydať ešte jeden článok ,že tento týždeň lebo tento článok mal už byť v stredu len som nemal materiál na spracovanie tohto článku. Dal som si dosť záležať na tomto článku a preto vyšiel tak neskoro. Ešte sa tento týždeň uvidíme. Čus.

You May Also Like

1 komentárov

  1. Jajo ty si strašne šikovný :) Len tak ďalej. Niekedy mi vytvoríš niečo takéto na stenu do izby, keď ju budem mať prerobenú, dobre?

    OdpovedaťOdstrániť