PlayStationPortable

by - 21:25:00

     Konečne po polroku. Môžem zvoľniť a viac sa venovať blogu. Tento článok mal vyjsť cez víkend ale čas nedoprial a vychádza až dnes. Dnes som sa zasa zaujímal strednou školou a neviem. Už som bol síce rozhodnutý ale stále to nie je na 100%. Ale dúfam že sa rozhodnem dobre.
V poslednej dobe som sa hral na PSP. Tak mi napadlo o tom napísať recenziu. Moje psp nie je práve najnovšie ale dá sa ňom hrať.

     Psp som dostal na Vianoce asi pred dvoma rokmi a asi po pol roku som ho vytiahol  a rozhodol som sa na neho napísať recenziu.  Potom mi došlo že by to bolo len moc zdĺhavé a nadlho. Najlepšia spomienka z psp bola na dovolenke vo Veľkom Mederi asi pred dvoma rokmi keď sme sa hádali s kamoškami kto ide ďalší a čo budeme ďalej hrať. Mám k tomu hry Need for speed shift nemusím snáď vysvetľovať o čo v tej hre ide.


     Ďalšou hrou je Medal of Honor Heroes ide o single ale aj multiplayer hru ,ktorá sa odohráva období druhej svetovej vojny. Pohľad tam je z prvej osoby a poväčšine v single ide buď o brániť nejaké určené miesto , chatpoint alebo o splnenie misie v podobe zozbierať hrou určené predmety. Ak máte psp tak odporúčam  si zohnať hru a zahrať.


     Ďalej tam mám nejaké adventury ako Harry Potter polovičný princ a Ape Academy. Tieto hry sú také keď nemám čo robiť a nechce sa mi ani jedna hra ,ktoré som spomínal vyššie ,hrať.
     
Dúfam že sa vám článok páčil inak tie fotky sú znovu také aké sú ale nemám zrkadlovku len obyčajný mobil. Tak ma za to nevešajte na šibenicu skúste to prekusnuť aj keď viem že si to bude čítať profesionálna fotografka a ona tie fotky asi neprežije. Dúfam že budete s článkom spokojný aj keď nieje tak dlhý ako ten predošlý ale cez tých 300 slov ,ktorých sa snažím splniť pri každom článku. Čus.  

You May Also Like

4 komentárov

  1. Naše nezabudnuteľné dovolenky :) Som rada, že vás mám a že môžem tie chvíle tráviť s vami :) A samozrejme s PSP-čkom :D Je to super konzola a super hry :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Preferujem síce radšej x box ale ten si asi do auta nevezmem a nebudem ho tam hrať. :DD V poslednú dobu hrám hry len na PC. Najnovšie ma zaujala staršia hra The walking dead :D a The Binding of Isaac... super článok :D chcem PSP ešte viac ako som ho chcela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujímalo by ma Medal of Honor Heroes je aj multiplayerova hra. Hral si ju len ako single player?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Romi nezabudnuteľné dovolenky :D Kristyn aj ja som nedávno hral The Binding of Isaac Rebith a díval som let´´s play na TWD a dosť ma tie hry bavili aj som si ich chcel kúpiť ale môj počítač by to asi neutiahol. A PSP doporučujem kúpiť. Áno Anonym multiplayer som nehral lebo tam nemám zakúpený jeden modul a neviem kde ho zohnať a tie novšie verzie psp už ho tam majú zabudovaný.

    OdpovedaťOdstrániť