Predsavzatia

by - 23:59:00

    Ten čas tak rýchlo letí, len teraz som sa pripravoval na monitor alebo písal koncoročný článok v roku 2015.

V poslednom minuloročnom článku som si dal nejaké tie predsavzatia. Poďme sa na ne spoločne pozrieť.



- začať cvičiť a cvičiť aspoň 2x týždenné
ehm, ehm

- nájsť si aspoň nejakú spoluprácu
neuveríte dokonca som ani ja sám neveril, keď mi napísali organizátori Nipponfestu a Hakugonfestu. Za článok som dostal vstup zdarma, no ale vesmír v deň mojej návštevy nechcel aby som sa do Bratislavy dostal. Vlak bol vypredaný, to nebol problém, šiel som na druhý vlak, medzi tým som bol doma. na druhý pokus ísť do Bratislavy som si doma zabudol peňaženku s lístkom a občinským. takže super, môj výlet do Bratislavy sa nekonal.

- vydať stý článok
keď rátame 97 článkov na blogu a 3 na FB stránke tak je to 100 :3

- dať monitor nad 80%
SJL 92% a MAT 85% - myslel som si, že toto predsavzatie nedodržím lebo deň pred monitorom som sa vôbec neučil, lebo som dostal zo strednej umeleckej školy list, že ma prijali ale zdarilo sa. :3 

- ísť na strednú školu, na ktorú chcem
Som na UMELECKEJ, nie je to škola, na ktorú som chcel, keď som ten článok písal lebo až vo februári som sa rozhodol, že chcem ísť na umeleckú. Takže zdarilo sa.

Takže 4 z 5 predsavzatí sa splnili, tomu vravím úspech :3

Na rok 2017 si dávam tieto predsavzatia

- získať 2. spoluprácu :3
- nedať si ani jednu viac než jednomesačknú prestávku
- do jedného mesiaca napísať najmenej 4 články.
- úspešne dokončiť 1. ročník :3
- dotknúť sa hranice 10 000 zhľiadnutí na blogu

To boli moje predsavzatia, a aké sú tie vaše? Čo si myslíte o predsavzatiach a dávate si ich? Splnili ste všetky svoje predsavzatie pre rok 2016?

You May Also Like

2 komentárov

  1. Držím palce v plnení, vieme, že je to vždy náročné. Ja som si tento rok nedala predsavzatia žiadne, ale dúfam, že to čoskoro zmením. Dávam si ich hocikedy, nie len na Silvestra :)
    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si dal také, ktoré som schopný dokončiť. Ja si dávam od Februára mesačné úlohy, ktoré chcem splniť, robím to len pre dobrý pocit, keď to nedokončím tak si to presuniem do ďalšieho mesiacu, ale za každú cenu to chcem dokončiť. Silvester je ale taká pekná udalosť a pekne sa to ráta :D

      Odstrániť