Vianoce plné zázrakov ;)

by - 15:54:00

Je deň po Vianociach, aký iný typ článkov než " čo som dostal" môžete čakať :DD

Tieto Vianoce boli naozaj čarovné. V čase kedy sa na Markíze vysielala Perinbaba začalo snežiť. Boli to moje prvé Vianoce na snehu :DD 
Tieto Vianoce by som značil ako dvojte, lebo za jeden večer vidieť 2krát popolušku a Pelíšky je naozaj len mágia Vianoc :DD
No ale prejdime k náplni tohto článku ;)

Ako prvé chodil Ježiško u nás doma.
No ale pre mňa Ježiško chodil už 25. Novembra na Black Friday . Šli sme do elektra a ja som si zadovážil Grafický tablet. Chcel som ho už dlhšie lebo kreslenie myšou je naozaj otravné. Nemám zatiaľ nejaké extra práce, ale určite niekedy budú.






Od rodičov som už potom nič nechcel ale oni nie. Pod stromček som od nich ešte dostal
Knihu: Dejiny umenia od A po Z.
Dúfam, že mi táto kniha pomôže pri učení  možno aj pri maturite, lebo Dejiny výtvarnej kultúry je maturitný predmet :D


Ponožky 
Bude to znieť hlúpo ale ja som na Vianoce ešte nikdy ponožky nedostal, tak konečne som sa dočkal :D


Rukavice
tie som už potreboval, lebo tie čo som mal, už staré a navyše som ich zabudol vo vlaku :D



Hádam každý pod stromček dostane takúto tašku, kde je kozmetika a spodnú bielizeň :DD

Ďalej tu mám toto úžasné tričko, ktoré ma úplne vystihuje :D dostal som ho od svojej sestrenice.



Od nej som dostal peňaženku, ktorú som potreboval ako soľ a tento svietnik, ktorý je úplné super, určite sa bude pekne vynímať na nejakých fotkách ale aj v mojej izbe .:3


  

Poukaz do HMka ma naozaj prekvapil a aj ma veľmi potešil, dostal som ho od krstných. 


Tak a toto boli moje darčeky. Bolo ich až až a som za ne rád, každý jeden ma veľmi potešil :D. A aké boli vaše Vianoce a čo vám doniesol Ježiško ?



You May Also Like

0 komentárov