2016 - rok veľkých zmien

by - 20:01:00

Rok 2016 bol pre mňa bohatý na rozhodovania a úspech.

Všetky tie rozhodovania začali už v roku 2015 ale v 2016om vyvrcholili.
Medzi prvé rozhodnutia patrilo o tom na akú školu mám ísť. Chcel som byť výnimočný a ísť na inú školu ako si vyberajú ostatní. Rozhodnutý som mal byť teoreticky už dávno ale pre moje rozhodovanie začalo vo februári.
Tam som si uvedomil, že by som mohol ísť na umeleckú školu. Toto rozhodnutie však sprevádzalo aj veľa príprav.
Viac k tejto téme TU

A ako som skončil? To už drvivá väčšina z vás vie, ale možno sa tu niekto nájde kto nie.
Ak ste zvedavý ako som dopadol a ako som zvládol talenovky a ako vôbec vyzerajú tak klikni TU.

Ďalším míľnikom môjho roku 2016 bol monitor. Na monitor som sa pripravoval od októbra 2015 až do osudného dňa. 
Paril som k tým čo monitor zvládli najlepšie. Tým najlepšie mám na mysli 92% z SJL a 85% z MAT, ale boli aj lepší, ale nebolo ich veľa :3. Viac k monitoru TU.

Pre každého školáka, je koniec roka ten najšťastnejší moment celého školského roku. Klasický koniec roka som zažil už 8-krát a po deviaty to bolo iné. Opúšťal som školu a šiel na inú. Tento moment bol pre mnohých emotívny a nezabudnuteľný. Viac TU.

Po prázdninách som nastúpil do novej školy. Moje pocity boli zvláštne, ale po chvíli som si zvykol. Myslím si, že by som ú paru retardov a dementov R/D nevymenil, snáď len za moju bývalú triedu. :DDD


Toto boli moje dôležité míľniky v roku 2016. Ako by ste vy pomenovali svoj rok 2016. Mali ste nejaké dôležité rozhodnutia čo vám zmenili život, aké?

You May Also Like

0 komentárov