Holašovice mojim okom

by - 17:11:00

     Tento rok som moc necestoval a najďalej ako som sa dostal z republiky bolo nanajvýš 30 km za hranicu, a to do Čiech.

     Už v decembri mi bolo jasné, že nejaký extra výlet za hranice nezažijem ale to sa zmenilo. 
V najposednejších dňoch tohto roku som navštívil České Budějovice. Bol som tam od 27. - 30. 
     V predposledný deň som navštívil dedinku Holašovice. Túto dedinku by som prirovnal k Čičmanom na Slovensku , výnimočná architektúra, UNESCO a nezabudnuteľný zážitok. Túto dedinku veľa ľudí pozná vďaka komédií Zdenka Trošku - Babovřesky. V tejto obci sa nachádza niečo výnimočné, a to je stonehenge. Holašovické stonehage je územie rôzne rozmiestnených menhirov, dolmenov a kromlechu (pre neznalcov tie "šutre" v zemi). Celé toto miesto je postavené za účelom duševného rozvoja a liečenia. Znalci v tom vidia omnoho viac účelov ale pre mňa ako lajka to ostáva len ako nejaké mystické miesto.

Bol by hriech pre mňa ako (amatérskeho) fotografa nezobrať foťák.
Poďme sa pozrieť na to čo som nafotil.
P.S. v dobe fotenia, bola v celej dedine hmla, že by sa dala krájať to fotkám dodalo svojskosť a originalitu.


Holašovice
















                                                                       


Stonehenge










                   
                 Ak by ste niekto dúmali nad tým, že čo to je tak toprosím vás o je máj. 






                    Túto pre mňa najkrajšiu fotku môžete nájsť aj na mojom Instagrame

     Dúfam, že sa vám moje fotky páčili adal som ti typ na fantastický výlet.

You May Also Like

0 komentárov