Ako na vianočnú náladu by Jajo

by - 1:18:00

     V tento krásny predvianočný čas by bol hriech nevydať nejaký Vianočne naladený článok.
Nie som človek, čo si len tak sám od seba zapne televíziu, a pozerá sa na ňu, ale počas vianočných sviatkov neodmietnem si pozrieť vianočný film, ktorý mám rád a aké to sú?


Pelíšky
- môj najobľúbenejší film
- videl som ho nespočetne veľakrát
- najlepšia scénka, určite Noky :33

Predvianočná nočná mora/Ukradené Vánoce 
- kto nemá rád Tima Burtona 
- krásne spracovanie
- nie je to trápné Vianočné klišé
- rok 1993 naozaj nevedel som, že je to také staré ale dobré

Grinch
tento film som videl po prvý raz, keď som bol malý 
grinch 
odvtedy som ho pozeral každý rok, vždy ma to pobaví, aj keď je to dosť veľké klišé

Mrázik
Je to RUSKÉ, je to dobré.
Občas si ho pozriem aj počas roka, som divný..:DD
Nikdy sa neopozerá.

Samozrejme by som tu mohol vymenovávať filmy ako Byl jednou jeden král, Perinbaba, Pyšná princezná a iné večné vianočné filmy, ktoré mám rád ale toto sú moje top. Nie je to od najlepšieho po najhorší a naopak sú to 4 filmy, ktoré si pozriem každý rok a vedia mi navodiť tú pravú vianočnú náladu.

A aký je vás oblúbený vianočný film?

You May Also Like

0 komentárov