Klauzúry

by - 2:57:00

     Už dlho som sem nedával článok s mojimi "veľmi umeleckými" kresbami. A keďže sa stala umelecká škola už mojou neodmysliteľnou súčasťou tak by sa aj patrilo. 

     V každej škole či základnej, strednej alebo vysokej sa píšu písomky či skúšky, to nie je výnimkou ani na umeleckej. Samozrejme písomky sa píšu len z praktickej časti ale čo s kresbou, z tej si asi len tak písomku nenapíšem, presne pre tento prípad existujú klauzúrne práce. 
Mali sme zatiaľ jedny klauzúry. Klauzúry sa kreslia 4x4 vyučovacie hodiny. Keďže my máme kresbu v pondelok, tak sme to kreslili 4 pondelky. Logicky máme na to 16 vyučovacích hodín čo je 12 hodín klasických. Pre človeka, ktorý  v živote nekreslil zátišie sa to zdá až moc, ale pre mňa to bolo málo. Keď si predstavím, že na talentovkách som mal čas 3 hodiny a zvládol som to za 2,5 hodiny a bolo to ťažšie zátišie tak sa udivujem. Takže čím dlhšie chodím na umeleckú tým dlhšie kreslím, či lepšie kreslím posúďte sami. 

1. pondelok

     Ešte pred začiatkom hodiny som si chcel ísť kúpiť nové ceruzky lebo tie moje už dosluhujú.
Už som bol v rade a obehla sa predo mňa jedna baba, hovorím si OK, to ma nezabije. 
Už som na rade a pýtam si sadu ceruziek. Predavačka mi povie, že práve predala posledný kus tej babe. Super! Keby sa neobehla tak som ich mohol mať. No klauzúry začínajú dobre. 

Začala hodina a ja som začal robiť náčrt. Tak dlho som si náčrt ešte asi nerobil. Hrubý náčrt mi trval 45minút a zvyšné 3 hodiny som si robil každú čiarku na látke, meral som si všetko a na posledných 40 minút som začal trochu tieňovať. 




2. pondelok

Tento pondelok môžem bez sebamenšieho zamyslenia nazvať najmenej efektívny. Prečo? no stačí sa pozrieť na postup od 1. pondelka k druhému. A prečo som tak málo nakreslil? Lebo som musel prekresliť celú drapérku,mal som ju zle načrtnutú, ale ja som presvedčený, že s tou drapérkou niekto pohol.:D

3. pondelok

Tento pondelok som zistil, že to zátiško asi nestíham dokresliť lebo je 3. pondelok a ja mám asi tak polovicu. Budem si musieť dorábať prácu na úkor môjho voľného času, čo už. 

1. dorábanie

Dorábal som zátiško ešte s ďalšími spolužiakmi na krúžku triednej učiteľky. Bol som tam asi 2 hodinky a spravil som celkom slušnú prácu, ale stále som cítil, že to na poslednej hodine asi nestihnem.

2. dorábanie

mal som to síce asi len hodinu ale aj tak som toho moc neurobil, ale dostal som to do takej fázy aby som to ten ďalší pondelok mohol dorobiť.

4. Pondelok

Na tejto hodine som to dokončil, aj keď v pekelnej horúčke, Dokončil som to ako prvý, juchuu. Ale najlepšie to rozhodne nemám :DD. 

Keď to teraz tak počítam tak klauzúry mi trvali (3+3+3+2+1+2) 14 hodín. No to je slušná doba. Nemyslíte?


Ešte pre ukážku, že ako som postúpil v mojom "talente" od talentoviek po klauzúry :D
1

 2
 3
 4
5

 6

Dúfam, že sa vám moje práce páčili. Ak áno napíšte ktorá a môžete vyjadriť váš názor na klauzúry. 

You May Also Like

0 komentárov