Môj rok 2015

by - 20:09:00

IA už je to tu, koniec najlepšieho roku zatiaľ,roka 2015.
Ako býva zvykom tak sa na Silvestra dávajú predsavziatia, ale môžeme si ich dať aj počas roka. Ale nechcem vyčnievať a dám si ich dnes aj ja.
- začať cvičiť a cvičiť aspoň 2x týždeňne
- nájsť si aspoň nejakú spoluprácu
- vydať stý článok
- dať monitor nad 80%
- ísť na strednú školu, na ktorú chcem
To by bolo pre predsavziatia všetko a posuňme sa ďalej v článku.
Tento rok som si tiež splnil predsavziatia.
- udržal som si blog
- mám viac ako 3000 zhľiadnutí.
- úspešne som zvládol 8. Ročník
Ja dúfam, že sa vám článok páčil ak máte dotaz tak ho spomente v komentári.

A nezabudnite kontrolovať FB lebo tam budem pridávať príspevky.

You May Also Like

3 komentárov

  1. Já si předsevzetí nedávám, jelikož je takřka nikdy nedodržím, takže se spíš snažím mít stanovené určité cíle, které si udržuju neustál, ale to taky pokulhává. každopádně držím palce a gratuluji za to, co se ti zatím povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dúfam, že predsavzatia splníš. Ja zatial nevyzerám, že by som nejaké plnila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť