¤UNBOXING¤ Lenovo A5000

by - 21:38:00

     Zdravím vás pri Unboxingu.  Áno tento koncept článkov sa na mojom článku ešte neobjavil,  nemal ani prečo ale teraz tu je výnimočná situácia, lebo som si kúpil nový mobil. Tento nápad v mojej hlave skrsol už začiatkom Novembra. Kúpil som si ho za peniaze, ktoré som dostal na Vianoce od rodiny. Rodičia boli prekvapení, keď sa dozvedeli, že si chcem ísť kúpiť nový mobil. Ale prejdime už k Unboxingu. Poďme na to!
     Telefón bol zabalený v peknej škatuľke. A jej obsahom bolo mnoho papierikov, brožúrok a letáčikov. Ďalej tam boli slúchadlá, nabíjačka a hlavne mobil.








 




Mobil mám v bielej farbe, lebo čierna je stereotyp. K mobilu  som dostal ešte priesvitný obal ako je pri Lenove zvykom. 



Oproti môjmu minulému mobilu je to dosť veľký rozdiel . :DD.




Ja som veľmi spokojný s mobilom a dúfam, že sa aj vám páči. Možno do mesiaca do dvoch bude na blogu recenzia na mobil. .

Ak chcete k mobilu konkrétnejšie údaje tak kliknite SEM. 

To je pre dnešok všetko a blogu zdar! 

You May Also Like

2 komentárov

  1. Vyzerá super (veď je to Lenovo), už sa teším na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoji rodičia boli prekvapení? Nech sa pozrú na ten predchadzajúci :D

    OdpovedaťOdstrániť