HAUL II.

by - 23:59:00

     Zdravím vás pri dnešnom Haule. Áno 1. Haul mal na mojom blogu úspech tak dúfam, že aj tento :D.
Poďme na to!
Len upozornenie. Veci, ktoré tu vidíte som si nekupoval v jeden deň. Niektoré som si kúpil už v lete , niektoré na začiatku jesene a daktoré dnes. 







Ako prvú tu mám úžasnú, perfektnú,  krásnu no proste super rifľovú košeľu, ktorá sa mi nesmierne páči. Kúpil som si ju dnes.  Za nič by som ju nevymenil. Síce mi poriadne skresala moje peňažné úspory, ale stálo to za to. Táto košeľa je z H&M-ka a stála až 30€. Dúfam, že sa vám páči aspoň tak ako mne. Je to môj najobľúbenejší kúsok oblečenia. :DD













Ďalej z dneška tu mám
 ešte tričko, ktoré je 
úplne iné než ostatné 
moje tričká. Takže menšie
 ozvláštnenie môjho šatníka.
 Toto tričko je z NewYorkeru
 a stálo ma 10€. Dnes som 
  si nič iné už nekúpil.












Zo začiatku zimy tu mám kabát, 
ktorý je tiež úplne bohový. Kúpil
 som ho v GATE a stál ma asi
 40€. Dá sa kombinovať s 
hocičím, a keď si ho dáte tak
 s ním nič neskazíte. V šatníku
 som žiadny kabát nemal a 
vyplatilo sa ho kúpiť. 




Ďalej tu mám rifľovú čiernu vestu. 
Je úplne super a nosil som ju hlavne
 cez leto. Je už zo spomínaného
 GAT-u a stála ma až 25€. Taktiež
 sa dá vesta kombinovať či už s 
farebnými tričkami ale ja s čiernymi
 a bielymi tričkami. 













Už tu mám len dvoje tričká, ktoré mám z leta. Ako prvé tu mám obyčajné biele tričko s ornamentálnou potlačou. Na prvý pohľad obyčajné tričko ale má niečo do seba. Toto tričko rád nosím, lebo si k nemu môžem dať či už farebné veci ale ja veci, zemitej farby.  Je z NewYorkeru a stálo ma taktiež 10€.




A ako posledné tu mám tričko. Na prvý pohľad sa zdá ako obyčajné biele tričko ale keď sa pozorne pozriete tak si všimnete, že je o niečo predĺžené. Na spodku je taký „záves“, ktorý ma podobnú, ba aj rovnakú potlač ako predošlé tričko. Tričko mám z NewYorkeru a stálo ma asi 15€.













Podobné články

HAUL


Ja dúfam, že sa vám Haul páčil, ak máte dotaz nezabudnite ho spomenúť v komentári. Ja sa s vami lúčim na Blogu zdar!

You May Also Like

8 komentárov

  1. Jojo ta riflová košile je nejlepší :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Košeľa super. Kto bol ten úžasný fotograf čo tieto fotky fotil? Neuveríš ale podobnú vestu mám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si nemůžu pomoct, ale mě se nehorázně strašně moc líbí ten tvůj kabát! :D V Gateu jsme dlouho nebyla, měla bych to napravit. Jinak ale pěkný výčet nových věcí.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oblečenie je super hlavne košeľa a kabát. Len skús sa pohrať s estetikou blogu :)


    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú košelu som dobre poradila. Keby si si ju nekúpil, doteraz by si o nej básnil a nadával by si si :) všetko super veci!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to by som si nadával, ale koľko stála- to je príšerné...:D

      Odstrániť