Fotky z detsva

by - 17:59:00

Zdravím vás pri ďalšom článku. Dnes to bude článok tiež s mojimi fotkami z detstva. Ja dúfam, že sa vám tento koncept článkov páči, ak nie tak to spomeňte v komentári a niečo s tým spravím.

Tak začnime!
Ako malý som mal strašne veľa plyšákov, či kúpených, či zdedených alebo darovaných.  Nebol deň čo som sa s nimi nehral. O to horšie bolo, keď som sa s nimi musel rozlúčiť. Obľúbenými  boli vždy zajace alebo mačky.  Preto som na fotkách aj s plyšákmi. Na týchto konkrétnych môžete vidieť, že zajacov som mal požehnane.  Na jednej fotke ma môžete vidieť ako sa so zajacom rozprávam. Ale inak som úplne v pohode, hah.







Na ďalšej fotke som vonku v zime, v snehu. Tá fotka je fotená ešte vtedy, keď bol cez zimu sneh. Môžete na mne vidieť horčicovú bundu,na ktorú si pamätám veľmi dobre lebo som sa za tie bombrlce čo na nej visia ma skoro obesili. Ale to je iný príbeh.



Na ďalšej fotke je buď neskorá jar alebo skorá jeseň. Na fotke môžete zachytiť, mňa na mojej červenej ,nablýskanej ,odrážacej motokáre. Áno na tom autíčku som zničil nespočetne veľa topánok. Ale to k tomu patrí. Túto motokáru mám doma ešte dodnes a mladšie generácie na nej jazdia ako ja kedysi. To nie ako teraz, každá vec sa rozbije do troch rokov. 


Na tejto fotke som u sestrenice (to je tá, ktorá má to koleso okolo seba). Sme u nej na návšteve na východe. Konkrétnejšie sme v chatárskej blasti „Cechy“, kde majú chatu. Ako je vidieť sme tam cez leto a ochľadzujeme sa vo vagóne napustený vodou. Áno je to starý vagón. V roku 2016 cez letné prázdniny.  Už sa teším.


Na ďalšej fotke som pri prerábke nášho domu.  Pomáhal som  mame pri šrámovaní . Tak som sa aj ja pričinil pri prestavovaní nášho domu.  Jednoducho povedané „Staviteľ Jajo“ :D.


Na ďalšej fotke som pri vystúpení  pre dôchodcov.  Išlo tam o to, že som tam spieval (teraz spievam ako, keď mačka rodí) pesničku Slúžil som, slúžil. Ak náhodou tú pesničku nepoznáte tak si ju dajte do YouTube a pustite si ju. Táto pesnička je moje detstvo.  Mám odtiaľ jednu príhodu. Išlo o to, že jeden chalan začal recitovať skôr ako mal. Ale ja som vedel, že ešte nemal ísť a tak som pohotovo zareagoval  nasilu rukami som mu zatvoril ústa, no celý kulturák sa smial moje krstná teta by vedela doteraz o tom hovoriť.:D


Na ďalších fotkách som ako vyrezávam tekvicu. Ja som v živote len 2x vyrezával tekvicu a táto sa mi naozaj podarila, o čo na ňu hovoríte?



Možno to o mne neviete ale od malička som hasič. Na 1. a 2. fotke som na 120. Výročí DHZ Pruské. Bolo to v roku 2003, čiže mal som dva roky :DD. Tento oblečok čo mám na sebe bol úplne super a každému som prišiel v ňom roztomilý (dúfam, že aj vám). 
Na tretej fotke mám asi rok a mám na sebe tatovu hasičskú čiapku. Bolo mi prednedávnom povedané, že tam vyzerám ako „najväčší komunista“ :DDD. Dosť ma to pobavilo ,a preto som sem tú fotku zaradil.




 
Ja dúfam, že sa vám článok, a typ tohto článku páčil. Ak máte dotaz tak sa ma spýtajte dole v komentári a blogu zdar!

You May Also Like

3 komentárov

  1. Juuj všetko je ako včera :) Teba malého v tom hasičskom si pamätám doteraz a nechce sa mi veriť, že je to už tak dávno. Ako rýchlo to uteká...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždycky když si prohlížím staré fotky, mám z toho pak hrozně dlouho záchvaty nostalgie, takže to radši moc často nedělám. Každopádně je to zajímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neuveríš ale takú istú horčicovú bundu som mala aj ja. A na to červené auto sú pekné spomienky.

    OdpovedaťOdstrániť