Darčeky :33

by - 0:00:00

Zdravím vás! pri ďalšom článku. Včera boli Vianoce a viete väčšinou sa dostávajú darčeky. Tento článok bude o mojich darčekoch. viem, že toto téma je dnes dosť tuctové ale v mojom podaní ste ho ešte nevideli.
Poďme na to!

Ako prvý darček som dostal 3 tričká. No nie je to veľká výhra ale tričká sa hodia. len škoda, že sú L. Lebo ja nosím M ale navlečiem na seba aj S. :DD 

  




Ako ďalší tu mám šál. Nekonečný šál. Vkusný šedý šál. Hodí sa mi do môjho super kabátu. Čo naň hovoríte?



Ďalej tu mám tričko od mojej sestrenky. to tričko je super. :DD. Je čiernej farby s takýmto nápisom. :DD



Ďalej tu mám ešte perfém od BB. Ja parfúmy a také vecy moc nemusím. Preto ostane asi len stáť v poličke.
 


Pred nedávnom som dostal Akvarelový papier a tak som túžil som po akvarelových farbách a tak som ich aj dostal. Už sa teším na svoje výtvory. 



Ja dúfam, že sa vám moje veci a fotky páčili. Ak sa ma na niečo chcete spýtať využite možnosť komentáru a Blogu zdar!

You May Also Like

2 komentárov

  1. Jé dárečky! Já tyhle články hrozně ráda čtu, ale mě osobně trvá vždycky hrozně dlouho, než se sama odhodlám nějaký napsat. To černé triko s nápisem vypadá fakt lákavě a zajímavá je i ta šála :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čierne tričko je famózne.A tiež sa teším na tvoje výtvory. Už aby si začal :D

    OdpovedaťOdstrániť