Predošlé Vianoce

by - 16:19:00

Dnes to bude prvý článok z „Vianočnej série“. O čom, to sa nechajte prekvapiť. Ale ako vám už asi názov článku napovedá tak to bude o mojich predošlých Vianociach. Poďme na to!

________________________________1.Vianoce_________________________________

Toto boli moje prvé Vianoce mal som pol roka a skoro nič si nepamätám.  Nevedel som vtedy chodiť, a preto som na Vianoce dostal tzv. Chrobáka, ktorý ma to mal naučiť. Tohto chrobáka som mal veľmi rád a chodil som v ňom aj keď som vedel chodiť po vlastných. Na fotkách som bol s mojou mamou a tatom. Na Vianoce som dostal knižku, kde som sa učil rozpoznávať farby . Doteraz si na to pamätám. Ach to boli časy :D

 

 



________________________________2.Vianoce________________________________

A tu už sú moje druhé Vianoce. Na tieto Vianoce si tiež pamätám a boli to najlepšie Vianoce doteraz. Dostal som vtedy sánky a mám ich až doteraz v neporušenom stave. No viete vtedy keď som bol mali sneh bol už aj v decembri, a preto som bol za ne tak strašne rád. Na fotkách som s rodičmi a na jednej som s dedkom a sestrenicami. V ten rok som dostal aj leporelo, v ktorom som sa učil ako robia zvieratká.
 





________________________________6.Vianoce_________________________________
                                                                         (asi)
Na tieto Vianoce si vôbec nespomínam. Jedine podľa fotiek viem, že som dostal podložku v zvare Macka Pu. Vtedy som si ho veľmi želal a želanie sa mi aj splnilo. Už vtedy som vedel, že darčeky nosia rodičia. :DD

________________________________7.Vianoce_________________________________

Tak táto fotka hovorí za všetko.  Len tak pre zaujímavosť to čo mám na sebe  bol môj tradičný oblek na slávnosti obzvlášť na Vianoce. Najlepšie bolo na ňom, že bol 2v1. Vysvetlím. Tá vesta sa dala dať na ruby a potom bola celá čierna. K tomu som mal aj čierneho motýlika. A potom tu bol druhý variant strieborný ako vidíte na fotke. :D
  

_______________________________10.Vianoce_________________________________

Toto nie je presne na Vianoce ale na Štefana. Ale cca Vianoce. Na tejto fotke som prišiel práve s koledovania a bol som pastier. To si dovoľte ha. Toto boli Vianoce, kedy som začal aj ja dávať rodičom darčeky (Od vtedy to ľutujem :DD ale nie).  V tedy na Vianoce som určite dostal transformera lebo vtedy to bola moja srdcová záležitosť. Taktiež som určite dostal hromadu oblečenia a veľa iných vecí.








Máte na Vianoce nejaké pekné spomienky?
Alebo darček na ktorý nezabudnete?

Ak sa ma chcete na niečo opýtať –píšte do komentárov. Dúfam, že sa vám spomienkový článok páčil a Šťastné a Veselé Vianoce. 

You May Also Like

1 komentárov

  1. Tú podložku si pamätám. Nemáš ju ešte náhodou? O.o Inak pekný článok.

    OdpovedaťOdstrániť