100 otázok, na ktoré sa nikto nepýta

by - 19:35:00

1. Spíš s otvorenými alebo so zatvorenými dverami?
Ako kedy.
2 Berieš si domov šampóny a kondicionéry z hotela?
Bol som raz na hoteli v Chorvátsku a ani neviem či sme tam nejaké šampóny dostali.
3 Skôr sa zatiahnutými závesmi alebo žalúziami?
Žalúziami:D
4 Ukradol si niekedy dopravnú značku?
Ehm..






5 Používaš post-it nálepky?
Jasné
6 Vystrihuješ si kupóny, bez toho by si ich použil?
Ja som v živote žiaden kupón nevystrihol....
7 Bolo by ti milšie, keby ťa napadol medveď alebo roj včiel?
Medveď
8 Máš pehy?
Pár ale sú tam

9 Usmievaš sa vždy na fotkách?
Ako kedy..:D


10 Čo ťa najviac u ľudí rozčuľuje?
!!!DEBILITA!!!
11 Počítaš niekedy kroky pri chôdzi?
Ani nie...
12 Už si niekedy stanovali?
Veľakrát
13 Kedy si naposledy stanovali?
Cez leto
14 Tancuješ niekedy aj bez hudby?
Iba keď chcem vyjadriť svoje pocity..:DD
15 Okusuješ ceruzky?
Skôr  perá..
16 S koľkými ľuďmi si strávila tento týždeň?
Veľa to je nechce sa mi to rátať.
17 Ako veľkú máš posteľ?
Neviem ale celý sa na ňu zmestím...
18 Aká je tvoja pesnička týždňa?
Neviem
19 Vadí ti, keď chlapci nosia ružovú?
Nezabíjal by som ale niečo si pomyslel..
20 Pozeráš sa na kreslené filmy?
Ja na filmy sa už ani moc nedívam..
21 Aký je tvoj najobľúbenejší film?
PELIŠKYYYY :3 to je moje...
22 Kde by si zahrabal poklad, keby si nejaký mal?                                   
Prečo by som ho zahrabával???
23 Čo piješ na večeru?
Čaj, Kakafkooo
24 Do čoho si namáčaš kuracie nugety?
Do ničoho...
25 Tvoje obľúbené jedlo?
Mal som rád špagety ale v poslednej dobe mi nejak prestali chutiť. Ale asi pizza.
26 Na ktoré filmy môžeš pozerať stále a stále sa ti páči?
Pelišky, s tebou mne baví svět, na samote u lesa, a tak dále..
27 Koho si naposledy pobozkal?
Na líce? Spolužiačku..:D
28 Bol si skaut?
To aj ide..ale keby išlo tak by som bol pionier!!
29 Nechala by si sa vyfotiť nahý do časopisu?
Nie
30 Kedy si naposledy napísala list na papier?
Nedávno som posielal pohľad a k tomu aj list.
31 Vieš u auta vymeniť olej?
Nie ..:D
32 Už si niekedy dostala pokutu za rýchlu jazdu?
Nie...nemám  vodický.
33 Už ti niekedy pri jazde autom došli pohonné hmoty?
Odpoveď číslo 32
34 Aký je tvoj obľúbený sendvič?
Ja jem toasty...to je jedno čo v tom je.
35 Čo je najlepšie jedlo na raňajky?
Neraňajkujem
36 Kedy bežne chodíš spať?
22:30
37 Si lenivý?
Občas
38 Za čo si sa ako dieťa prezliekala na karneval?
Hasič, super hrdina, smrtka, školák :DD
39 Aké je tvoje znamenie v čínskom horoskope?
Had sss
40 Koľko jazykov vieš?
Rusky a nemecky a ostatným slovanským jazykom rozumiem.
41 Odoberáš nejaké časopisy?
Občas si prečítam Enigmu
42 Máš radšej lego alebo pexeso?
LEGO
43 Si tvrdohlavý?
Som
44 Kto je lepší - Lucie Bílá alebo Gabriela Gunčíková?
Kto je G. Gunčíková?
45 Pozerala si sa niekedy na mydlovú operu?
Ehmm čo to je??
46 Máš strach z výšok?
Ako kedy..:D
47 Spievaš si v aute?
Áno ...tuc tuc tuc
48 Spievaš si v sprche?
Ani nie skôr len počúvam hudbu.
49 Tancuješ v aute?
Nie ale mám jeden príbeh....išiel som na dovolenku a sedel som na zadnom sedadle a práve v rádiu išiel práve vydaný hit „Žijeme len raz“, Keď sa tam spievalo skáče celé auto tak vodič pustil volant a dal ruky nad hlavu..Ja som skoro dostal infarkt...Už nikdy viac.
50 Už si niekedy použil strelnú zbraň?
Samopal z 2. Sv vojny, vzduchovku, plynovú zbraň a ráta sa aj luk?..teoreticky strieľa to dokážeš tým zabiť...why not.
51 Kedy si si naposledy nechal robiť portrét od fotografa?
Fotenie na tablo

52 Zdajú sa ti muzikály gýčovité?
My v obci máme divadelný súbor a rád si pozriem ich vystúpenie. Takže mi gýčové nepripadajú.
53 Sú pre teba Vianoce stres?
Trocha od veci otázka..ale nie
54 Už si niekedy jedol pirôžky?
Asi nie ale kamoška obľubuje bryndzové pirohy
55 Aký je tvoj obľúbený ovocný koláč?
Ja ovocné koláče moc nemusím ale ak je kokos ovocie tak Kokosová ježe.
56 Čím si chcela byť ako dieťa?
Hasičom
57 Veríš na duchov?
Polopatisticky povedané áno
58 Už si niekedy mala pocit deja vu?
Áno
59 Berieš denne vitamíny?
Nie ja som čajíčkový a citrónikový :3
60 Nosíš papuče alebo ponožky?
Ponožky
61 Nosíš župan?
občas
62 V čom spíš?
Pyžamové nohavice a tričko s krátkym rukávom
63 Prvý koncert?
Ak sa nerátajú školské tak asi som ešte na žiadnom nebol
64 Tesco, Kaufland alebo Billa?
TESCO
65 Nike alebo Adidas?
Ani jedno
66 Zemiačiky alebo chrumky?
Chrumky
67 Buráky alebo slnečnicové semienka?
To druhé
68 Už si niečo počula o skupine Tres bien?
Non
69 Brala si niekedy hodiny tanca?
S kamarátkou na Silvestra
70 Aké povolanie by mal mať tvoj budúci partner?
Vlastník ropového vrtu.
71 Vieš zrolovať jazyk?
Áno
72 Už si niekedy vyhrala v súťaži slabikování?
Nie ale určite by som vyhral
73 Už si niekedy plakal radosťou?
Ale áno
74 Máš nejaké gramofónové platne?
Net
75 Máš gramofón?
Vyzerám ako Teri Blitzen ??
76 Zapaľuješ pravidelne kadidlo?
Nai
77 Už si niekedy bola zamilovaná?
Hi
78 Čí koncert by si rád videl?
Élán ale teraz najbližšie bude Roxette tak asi ten
79 Na akom koncerte si bol naposledy?
---> 63
80 Studený alebo horúci čaj?
Horúci
81 Čaj alebo káva?
Čaj
82 Gumové medvedíky alebo čokoláda?
Šookolate
83 Vieš dobre plávať?
Viem excelentne
84 Vieš zadržať dych bez upchatia nosa?
Kto nie?
85 Si trpezlivý?
Áno
86 Diskdžokej alebo skupina na svadbe?
Skupina alebo DJ čo vie hrať..
87 Už si niekedy vyhrala v nejakej súťaži?
Hi
88 Už si niekedy bola na plastickej operácii?
Vyzerám tak?
89 Máš radšej čierne alebo zelené olivy?
olivy najlepšie žiadne...
90 Vieš pliesť, alebo háčkovať?
Vyšívať???
91 Ideálne miesto pre krb?
Moja posteľ :DDD
92 Chceš sa vydať?
Nie oženiť
93 Ak si v manželstve, tak ako dlho?
už od škôlky som s mojou spolužiačkou zobratý..:D
94 Do koho si bola na strednej škole zamilovaný?
Ešte len idem na strednú
95 Vynucuješ si niekedy veci plačom alebo zlosťou?
Ne
96 Máš deti?
Som tehotný
97 Chceš deti?
Raz určite
98 Tvoja obľúbená farba?
Zelená ako môj blog
99 Chýba ti práve niekto?
Áno ...:(
100 Niečo, čo sa ti prihodilo v škole?
V druhej triede som mal 26 pätiek..:DDDD

Totohto tagu- tagujem
                                           Romi z blogu Life by Romi
                                           Dave a Janie z blogu Idiaries
                                   a  Monu z blogu Notes-personnelles

You May Also Like

8 komentárov

  1. Tenhle tag jsem kdysi dávno psala taky. No, nevím moc jak na to reagovat, jelikož bych musela reagovat na každou otázku, takže řečeno jednoduše: leniví jsme občas všichni, portrét jsem si u fotografa nikdy udělat nenechala a olej u auta taky nevyměním xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ten som od teba ešte nečítal, idem hneď na to. Diky za koment a na ten olej si môžeme "plácnout" XD

      Odstrániť
  2. Super Tag, veľmi zaujímavý, no pre mňa momentálne dosť zdĺhavý a nehodí sa mi na blog :) Ale niekedy určite niečo také napíšem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá tvoja úchylka na dopravné značky :D

    OdpovedaťOdstrániť