Ja a moja vysnívaná stredná škola

by - 18:45:00

Možno viete, že som v deviatom ročníku ako to býva zvykom tak sa hlásim na strednú školu. 

A na akú školu sa chystáš? Na akú školu ideš? Už vieš kam ideš na strednú? Tento typ otázok počujem od všetkých, od rodiny, od učiteľov, od výchovnej poradkyne , od stien od spolužiakov, no od všetkých, našťastie ma s tým neotravujú kamoši.  Je to hrozné a lezie mi to hore krkom. Najhoršie je na tom, že si rodičia prostredníctvom mňa chcú splniť svoje sny. To tak, že ma chcú poslať na školu (Priemyslovku) ku ktorej mám najväčší odpor.
To sa ani slovami nedá vyjadriť. To je odpor väčší ako 100 ohmov (už mi s Fyziky prepína). Ja som mal vysnívanú školu už strašne dlho (asi rok,) a potom rodičia, že nie to by si musel ísť na internát, a potom si začali vymýšľať všelijaké  hlúpe argumenty prečo nie. Po dlhom, dlhom procese vyjednávania mi to aj tak neprešlo. Tak po ďalšom dlhom procese v mojej hlave mi skrsol nápad na umeleckú školu. Tak som začal „gúgliť“ umelecké stredné školy v Trenčianskom kraji. Ako prvú mi to našlo „Stredná umelecká škola Trenčín“ pozrel
som si odbory a „bác“ Animovaná tvorba a Fotografický dizajn. Tieto dva odbory sú pre    mňa prioritou a na aspoň jeden  sa chcem dostať (najlepšie AT) . Ale potrebujem ešte dve školy bez talentových skúšok  s prijímacími skúškami. Tak to bude peklo niečo si vybrať.  A uplatnenie v živote, pri najlepšom budem pracovať v marketingu a pri najhoršom budem učiteľ :DDD, samozrejme, že sa chystám aj na vysokú školu :D
A pár posledných otázok na vás:
Chcel/a by si na blogu vidieť články typu : - ako sa pripravujem na monitor
                                                                   - ako sa pripravujem na talentovky
Ak áno tak to nezabudni spomenúť v komentári  a Blogu zdar :DD 


You May Also Like

5 komentárov

  1. Dúfam, že sa ti podarí dostať tak, kde chceš ísť ty... A samozrejme články na tému: monitor a talentovky určite chcem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rád, že si vyjadrila kladný postoj k sériám, dúfam, že ich budeš pravidelne sledovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Áno je to ťažké nájsť tú správnu školu. :D Radšej animovanú tvorbu než foto. Uvidíme kam sa dostaneš a či ťa vôbec zoberú :DD (robím srandu). A chceme vidieť pripravovanie na talentovky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už to pripravujem snáď to výjde už budúci týždeň.

      Odstrániť
    2. Už to pripravujem snáď to výjde už budúci týždeň.

      Odstrániť