Výlet -Lednica

by - 13:00:00

Dnes tu máme ďalší článok a bude o mojom menšom výlete do neďalekej dedinky Lednica, kde som navštívil zrúcaninu malého hradu Lednica.
Šiel som tam fotiť a pokochať sa našou krásou ktorú máme len o dve kotliny vedľa. Hrad Lednica v minulosti slúžil ako obranný  hrad, ktorý obraňoval Považie, keď na Slovensku prebiehali turecké nájazdy. V okolí je dosť zrúcaných hradov a skoro vždy je ich radosť navštíviť. Hlavne keď pri sebe mám moju obľúbenú zrkadlovku. 
Výlet to bol pekný len keby vonku nebola taká strašná zima.  Keby aspoň snežilo a nemrzlo ale nieee my sme na Slovensku a tu je raz +10 a na druhý deň -100. 
Hrad Lednica je momentálne v rekonštrukcií už dlhšiu dobu a prístupný pre verejnosť je len občas.  Zrúcanina je pekná ale dúfam, že cez leto bude ešte krajšia ..:D Kto vie možno bude článok Lednica 2 –cez leto :DD

Tu máte pár fotiek, ktoré som nafotil :D

                                                               Výhľad na dedinku Lednica

                                                            Farský kostol sv.Jána Nepomúckeho 







Dúfam, že sa vám fotky páčili, a že som vás navnadil na návštevu tejto zrúcaniny. Ak máte dotaz tak ho spomeňte v komentári a blogu zdar!

You May Also Like

6 komentárov

  1. Lednica je moje obľúbené miesto :) Chodila som tam od malička, ešte keď sa hrad nerekonštruoval... Je škoda, že je to teraz zavreté :( Zažila som tam veľa zaujímavých momentov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Lednici je krásne a ani sa ti nedivím, že sa tam rada vraciaš. A k rekonštrukcií sa musím vyjadriť len tak, že im to už dosť dlho trvá a nič z toho.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bola som tam asi už miliónkrát. Ale zrovna teraz taká zima bola a fučalo že moc úžasný zažitok to nebol. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preto tam musíme ísť sj cez leto a zobereme aj Romi.

      Odstrániť
    2. Preto tam musíme ísť sj cez leto a zobereme aj Romi.

      Odstrániť