Gaming

by - 22:09:00



Dnes by som sa chcel venovať  mojím záľubám.
Mohli ste z dávnejších článkov zistiť, že sa dosť rád venujem počítačom a gaming-u. V dnešnej dobe sa každý chalan (aj baba) aspoň trochu vyzná v hrách, česť výnimkám.  Poznám ľudí, ktorý sa gamingu venujú ale je to na nich aj dosť vidieť. Napríklad, že vyzerajú ako Američan alebo napodobňujú vešiak, na ktorom visí pokožka. Ja o sebe môžem povedať, že sa o svoju váhu báť nemusím a ani o svalovú hmotu. Nehovorím, že som zas nejaký kulturista alebo vzpierač ale nie som ani už spomínaný vešiak na oblečenie.
Čo sa týka hier obľubujem „krabicovky“ , a preto mám cez steam kúpených len pár hier. Mojou najpočetnejšou zbierkou je The sims 3 a 2. Sims tvorí početnú časť môjho detstva.
  


Ako dieťa som konzolu nikdy nemal a ani mi nikdy nechýbala. Ja som si vždy vystačil zo skicárom alebo s piškvorkami na papieri. Bol som skromný. (BOL)
Ako správny chalan vlastním pár strielačik a to Counter-Strike a možno pozabudnutú hru Red Orchester 2.

V zbierke sa nachádza aj RPG-hry a to je Dota 2, ktorú vlastním pár dní a zatiaľ ma dosť baví.
Ako malí mojimi najobľúbenejšími hrami boli Madagascar 2 a Úžasňákovy : vzpoura podkopávače. Raz mi tato kúpil ovládač na PC a ja som bol v siedmom nebi lebo to nikto na okolí nemal. Bol som jediný na uličke, ktorý ho mal. (Teraz je to presne naopak všetci všetko majú a ja nemám nič XD). Na ovládači som hral stále. (Teraz, keď si vybavujem všetky tie zážitky s počítačom v detstve tak by to dalo zhrnúť do celého jedného článku, ale na čo ho budem vydávať, keď vydávam tento.)   



Raz ma chytila hra Half-life a presedel som pri nej strašne dlho. Čo sa mi pri tom vybavuje že som tam sedel 56 hodín za 3 dni. Je to neuveriteľné. Teraz by som tam toľko nevydržal a pri predstave, že by som tam len hral tú istú hru, ktorá ma teraz už až tak moc nebaví tak sa mi točí hlava.
Taktiež vlastním  4.najhranejšiu hru a tou je Minecarft. Priznám sa, že som ho kedysi hrával aktívnejšie ale teraz len, keď je naň chuť a čas.
   

Môžem o sebe povedať, že som dieťa dnešnej doby. Neviem či to je pozitívny príklad alebo negatívny. No posúďte sami v komentároch.
Napadlo ma, keďže sa tento blog zmenil na tému ja ,ja a občas nejaká recenzia tak by som založil novú rubriku „Ja“ a tam budem písať o mojich záľubách a ostatných hovadín týkajúcich sa mojej osobe.  Ak vás tieto trápne kecy nezaujímajú tak si popredu prečítajte o akú rubriku pôjde a ak sa vám táto nová rubrika nepáči tak článok preskočte a počkajte si na ďalší. V poslednej dobe som pridával články ,ktoré patrili len do rubriky „Môj život“. Prišlo mi to tak trochu divné a preto sa budem snažiť vždy cez víkend vydávať články o sebe a pracovné dni na niečo úplne iné.
Ak máte nejaký nápad alebo prianie o čom by mohol byť ďalší článok , tak sa nezabudnite ozvať  v komentároch.
                                                                                                                                                   Jajo :3

You May Also Like

4 komentárov

  1. Pekná zbierka :) Pamätám si naše Sims večery :D Nikto nás od toho nemohol dostať a nás to tak strašne bavilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D Sims budú hrať aj moje deti...:D Budem im hovoriť no toto sme hrali s tetou Natou a Romčou. :DDD

      Odstrániť
  2. Half life :3333 o ano moja srdcovka. A samozrejme aj sims. Dota ťa už baví? To si sa do toho rýchlo dostal za 2 dni :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Half-life staré dobré časy ;). Sims- to je hra minulosti prítomnosti aj budúcnosti :D.

      Odstrániť