Slovenský raj

by - 19:00:00

Druhý článok tento týždeň :D.

Zdravím vás priatelia moji. Zdá sa vám, že mám dobrú náladu? Tak to mám na obed sme mali bravčové, ktoré tak „milujem“ a od pol druhej sa pripravujem do školy. Práve píšem článok, dívam hokej a hneď ako ho dopíšem tak sa idem učiť na test z geografie. Yes, lepšiu nedeľu som si ani nemohol vybrať.
Tento článok bude trochu kratší ale zas bude plný fotografii ,ktoré som nafotil v piatok na výlete.
Takže bol som na výlete v Slovenskom raji. V tejto oblasti Slovenska som bol po prvýkrát a musím povedať, že som si to aj užil. Najhoršie bolo to ranné vstávanie vstával som o tretej ráno. Potom dosť drsný bol prechod nad Hornádom. V poslednom kilometri som začal dostávať do nohy kŕče a tak som musel každých 20 metrov stáť a oddychovať. Bol som tam s organizáciou ale hlavne s blogerkou Romi a spolužiakom Alexandrom.  Turistiku som si  užil a spríjemňovala mi ju aj okolitá príroda no posúďte sami.  



S výzvou som už aj ja skončil lebo keď idete na turistiku tak ja si to bez doplnenie síl Horalkou nedokážem predstaviť. Tak vydržal ssedem dní. No nemám sa čím chváliť. Nehovorím, že by sa to nedalo zvládnuť ale pri vyvíjaní om to väčšej energie ako je zvyknutá tak sa to nedá. Teoreticky sa to zdalo byť zvládnuteľné ale dokázať to je už ťažšie. Tak asi tak skončila výzva v mojom podaní ak ste sa aj vy zúčastnili výzvy nezabudnite sa pripomenúť v komentároch. 
Vieme tento článok nepatrí medzi tie najdlhšie ale chcel som vám len ukázať, že aké Slovensko dokáže byť krásne a aký som veľký turista. Romi má v jej článku napísané o trocha viac tak keby ste sa chceli pozrieť aj na jej článok tak kliknite TU. Ja sa s vami pre tento týždeň a vidíme sa pri nejakom inom článku Čus.

You May Also Like

1 komentárov

  1. Vyzerá to tam veľmi pekne. Škoda, že si nepridal žiadnu fotku svoju odtiaľ :D

    OdpovedaťOdstrániť