Ja a moje "problémy" :D

by - 20:57:00

Zdravím!
Tento týždeň bol hrozný, teda aspoň tak mi to hovorí moje koleno a moje nohy. Jednoducho tento týždeň moje nohy nezvládli prečo? To sa dozviete po reklame...OK  nebolo to vtipné...idem sa zakopať
L.
Bol krásny slnečný utorok v škole všetko by bolo v pohode, keby nebolo telesnej. Ja telesnú ako tak o sebe mám rád ale ja neznášam futbal. Je to ten *********** šport aký kto kedy vymyslel.  Možno vy naň máte iný názor ale verte ten môj je správny. :D. Ale, keď sme sa už prezliekali, tak učiteľ zahlásil, že sa ide bežať šesťdesiatka. Moja nálad sa otočilo o 360 stupňov nálada vyskočila až po samý okraj. Jednoducho ja šprint milujem. Samozrejme, preto lebo mi to ide. Tak som sa tešil, že zas zlepším svoj čas a zväčší sa mi ego. Ja strešne rád bežím sám, a tak som sa tešil, že sa pri behu trochu uvoľním a veď ďalej to poznáte. Ale samozrejme osud mi nedoprial a bežal som z jedným chalanom. A to by som nebol ja keby som pokazil štart. Ale za to môžu moje polorozpadnuté malé číny, z ktorých som neraz mal otlak. Pri štarte sa my šmykla noha a stratil som rovnováhu, tak si asi viete predstaviť ako som vyzeral, keď som sa rozbehol. Asi dvadsať metrov pred cieľom som chytil strašný kŕč. Tak som sa okamžite zastavil a sadol som si. Najprv som mal podozrenie na natrhnutie svalu, potom na natiahnutie ale na koniec to bol iba kŕč, ale bolelo to fakt hrozne. Potom išli chalani hrať futbal, takže na jednej strane som sa vyhol futbalu ale druhej strane som zahodil šancu,  zvýšiť môj osobný rekord ktorý je  
7,98 s. Ja viem som úžasný.  



 Po tom ako bolesti trochu utíchli som sa vrátil do triedy a bol som naštvaný sám na seba. Po skončení školy som išiel do ZUŠ-ky a tam som dokončil svoju tretiu absolventskú prácu. Po skončení ZUŠ-ky som sa spolu s Viky išiel fotiť na tablo.   
Dnešok bol tiež zabijak lebo ma zas zradilo lýtko na ľavej nohe. Dostal som do neho kŕč ale nie až tak silný ako predtým. Hneď som sa zosypal na zem lebo som neudržal rovnováhu. Asi budem musieť s tým zájsť k doktorovi .
Pre dnešok je to všetko a Čus. 


You May Also Like

2 komentárov

  1. Dúfam že zverejníš aj tretiu prácu a chceli by sme vidieť aj tablo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme všetko to bude v 3. článku "Ja umelec".:D

      Odstrániť