Ja umelec -II.

by - 16:23:00



Máme tu ďalší článok a ja sa ospravedlňujem, že včera v stredu nevyšiel sľubovaný článok o absolventskej práci. Budem sa to snažiť dnes vynahradiť.
V prvom ročníku ma rodičia prihlásili na nejakú umeleckú školu poriadne som nevedel o čo tam pôjde a nevedel či sa mám báť alebo sa radovať s toho, že raz so mňa bude veľký umelec ako Leonardo Da Vinci. Tak som tom začal tvoriť , a tak som tam chodil až sa s toho stal mesiac, dva mesiace, rok a až napokon osem rokov.
Na začiatku VIII. Ročníka mi učiteľka povedala, že som sa s mojom kamarátkou Viky absolventi. My sme to už vedeli ale aj tak sme z toho boli v siedmom nebi. 8.Ročník je záverečný ročník a aby ste ho splnili musíte prejsť skúškami z histórie a taktiež zhotoviť tri práce ,zamerané na určitú tému. Tento rok je téma „na schodoch času“ . Je to veľmi zaujímavá téma a ja som dlho rozmýšľal s pomocou učiteľky a dospeli sme k tomu ,že budem robiť keramiku.  Keramika ma vždy bavila a aj bude baviť. Nemusím snáď vysvetľovať o čo v keramike ide.  Tak s učiteľkou dospeli  k tomu, že  spravím keramické hodiny. Najprv som si len robil návrhy a potom som sa pustil do „tvrdej práce“ . Tak som začal spracovávať hlinu a modelovať s nej moju absolventskú prácu.
Pred nedávnom som vydával článok o tom, že už spomínanú prácu som začal robiť ,a že som na dobrej ceste. Taktiež som ju spomínal v predminulom článku.
Články, kde som písal o Abs. Práci
-Ja umelec -I.  
-Do starých koľají
V článku „Ja umelec –I.“ som pridával snímky o tom ako som na tom. Teraz vám ponúkam pohľad na to ako som pokročil.
                                            










Dúfam, že sa vám moja práca páči. Mne veľmi moc a som s ňou spokojný. Ak ste si prečítali článok pozorne ,tak ste mohli spozorovať, že ja som písal o troch prácach. Ale na obrázkoch sú len dve ,a to keramiky. Tretiu prácu som si pre vás prichystal do tretieho článku ,ktorý ešte neviem kedy vyjde ale na prelome mája júna by tu mal byť. Ale nič nesľubujem. Jediné ,čo  vám o nej poviem, že nesie názov „Time is go on nnn“ 

 


Takže ja sa s vami pre dnešok lúčim a Čus.

You May Also Like

1 komentárov

  1. Krásne práce. A tie hodiny kde sú oči su perfektné :D Normalne by som si to aj doma vyvesila. Už sa teším na tretiu prácu.

    OdpovedaťOdstrániť