Utrpenie v škole + info do budúcna.

by - 12:45:00

     Zdravím vás pri ďalšom článku a začal by som vysvetlením prečo cez týždeň nebol článok.
     Ako inak som na ZŠ a čiže u nás sa maturitné práce nepísali. Ale to nie je ten pravý dôvod.  Dôvod je ten, že učitelia sa rozhodli nám týždeň zaplniť písomkami. Hneď v pondelok som písal z SJL a . Utorok bola 5-minútovka z CHE. Streda bola „mierne oddychová“ a písali sme z DEJ a FYZ. Štvrtok bola písomná práca z LIT a piatok úplne zabitý- RUJ, BIO, MAT. Ak dobre počítam tak to je  8 písomiek. Niekedy by sa učitelia mali zamyslieť, že máme aj iné predmety ,nie len tie ich. Taktiež som sa celý týždeň drvil na test z NEJ, ktorý píšeme v piatok. Učím sa dva týždne pred testom- cítim sa ako šprt- nutne potrebujem z tej písomky dostať za 1 aby mi na konci roka vyšla dvojka.
Aby ste nepovedali, že toto som si len vymyslel tak som mal pripravený TAG „randoom“ ,v ktorom by som odpovedal na otázky, ktoré by som si nechal vygenerovať. Takže ja som to nezanedbal ale jednoducho situácia to nedovolila.
     Človek čo vymyslel slúchadlá do mobilu je pre mňa BOH. Moje slúchadlá mi v škole  skracovali utrpenie a dodávali do mňa energiu. Takže ten kto vymyslel slúchadlá by mal byť svätý.
     Pred nedávnom som písal o tom, že dostávam kŕč pri šprinte. Tak som sa zmieril, že už nikdy nebudem bežať šprint ale na poslednej telesnej som dostával slabé kŕče aj pri pokluse. Takže budem musieť ísť naozaj k tomu doktorovi.
     Nechce sa mi tomu ani veriť ale už o 5 dní je to tu. Neviete čo? 5.6. v piatok budem mať narodky. Síce mi to vôbec neovplyvní život ale budem o rok starší. Dostanem Money a budem bližšie k tomu si našetriť  na notebook, zrkadlovku a mobil. Znovu o krok bližšie. Mám na to už len rok a obávam sa toho, že si našetrím ledva na ten notebook ale budem sa snažiť ušetriť. Respektíve na budúci rok už budem môcť ísť na brigádu, a to je ďalšie plus.
     Približne o 2 týždne sa bude konať prespanie na chate Kaňúr. Takže sa na to teším a bude odtiaľ článok. Takže nebudem musieť vymýšľať o tom čo budem písať.
     10.6. 2015- to je termín absolventských osláv a výstavy. Takže 11. už budem „umelec“.
Ja sa s vami lúčim a pre dnešok je to všetko. Čus. 

You May Also Like

0 komentárov