Nové miesto na blogovanie

by - 19:27:00


Najskôr som chcel písať recenziu o knihe, ktorú čítam ale nestihol som ju dočítať, a tak som si pripravil pre vás tento článok.
Už hodinu a pól mám 14 a nie je to žiadna. Inak ďakujem Romi, že ma krásne zablahoželala bola si prvá ak nerátam rodičov a Alexa. :D
    

14 rokov od môjho narodenia  :D

V mojej rodnej dedinke pri rieke Váh sa nečakane oteplilo a teploty dosahujú nadpriemer. Teraz je čosi cez 25 stupňov. Takže sedím v chládku, pijem studenú vodu aby som sa ochladil, píšem článok a počúvam skvelú hudbu od ešte lepšieho Elánu. Ešte k tomu je piatok takže už ani lepšie nemôže byť.
Dnes som sa na písanie článku presunul von.  V izbe, kde je každú chvíľu vydýchaný vzduch sa to už nedalo vydržať. Tak som sa zbalil a išiel von. Doniesol som si pitný režim vo forme vody s kockami ľadu, sadol som si do chládku pod altánok a začal som písať. Dnes sa začala letná sezóna, a tak dúfam, že sa čím skôr vypravím na kúpalisko sa schladiť.  
                                                                      Moje nové miesto na písanie článkov. 
Dnes som písal písomku z NEJ, ktorú som spomínal v minulom článku. Test z nemčiny som písal na piatej hodine. Ale o dobrú známku som mal zarobené. Prečo? Je to tým, že jeden spolužiak má knihu presne ako učiteľ a vzadu sú napísané testy. Tak mi to večer pekne pofotil a poslal mi to. Ja som sa to len naučil a bol som pripravený na test. Po dopísaní písomky so bol nadmieru spokojný a už som si čarbal do zošita a učiteľ opravoval písomky. Pri opravovaní po každé zakričal známu akú každý dostal. Samozrejme moja písomka bola až na úplnom spodku. Samozrejme mňa nestihol opraviť, a tak som celý nazlostený odišiel z učebne a išiel som do triedy. Takto mi skaziť deň, že sa nehanbí. Ale dorovnala to jednotka z matiky, ktorá mi zlepšila priemer z 2,3 a 2,2. Takže tento rok nebudem mať až tak zlé vysvedčenie.
 Ale dosť o škole. Je víkend a škola musí z hlavy preč.
Ja sa s vami pre dnešok lúčim a Čus. 

You May Also Like

0 komentárov