8760 hodín

by - 12:37:00

Zdravím vás ľudkovia. Volám sa Jajo a chcem začať blogovať. Tento blog je môj prvý a dúfam, že sa mi bude dariť v blogovaní. Som ambiciózny, a tak dúfam, že niečo s tým dosiahnem... týmito slovami som vás vítal presne v tento čas (12:13) pred rokom.
           Áno už je to rok. Dátum 25.7. sa mi vryl do života, a len tak naň nezabudnem. Vtedy som začal ešte na blog.cz a až behom Novembra som sa presunul na blogspot.sk. Nechcem to tu moc rozpisovať, lebo som to určite už niekde spomínal, a ja sa nechcem opakovať. Počas tohto roku ma spoznali ľudia nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. Možno na môj blog narazili nešťastnou náhodou a hneď ho aj zavreli alebo sa stali stálymi čitateľmi. Každopádne som bol rád za každé zhliadnutie a boli sme stále bližšie k tej magickej hranici, či už to bolo 100, 200, 600, 1000,...zhliadnutí. Na blogu sa vystriedali všelijaké články. Či išlo o recenziu, TAG, ask, súťaž, názorový článok, alebo jednoducho článok o mojom živote. Po každé som sa s vami delil so zážitkami či  už išlo o moju hroznú náladu alebo o tom ako som prežil školský výlet do Žiliny :D. Samozrejme, že chcem pokračovať a nikdy nechcem skončiť :P. Blog zmenil mňa ale hlavne môj pohľad na veci okolo mňa. Neustále sa snažím zlepšovať kvalitu svojich článkov ale aj kvalitu seba samého.
            V tomto článku ide nie len o tom aby som vám povedal, že to je rok čo blogujem ale spojil som to aj s oslavou pokorenia hranice 2000 zhliadnutí. Je to neuveriteľné tak vysoké číslo a dúfam ,že ešte porastie chcel by som dosiahnuť nejakej magickej hranice. Napríklad 10 tisíc zhliadnutí. Tak to už je priam nepredstaviteľné číslo. Viem, že Romi, s ktorou mám spoluprácu toto už prekročila. Viem, že síce aj ona prednedávnom oslávila rok blogovania a je na tom viditeľne lepšie. Ale ja sa budem snažiť aby som bol aspoň tak dobrý ako ona.
            Ku koncu som si pre vás pripravil také zaujímavejšie čísla, ak vás zaujímajú tak nech sa páči.
                        S týmto článkom mám na blogspot.sk napísaných 40 článkov.
Na starom blogu blog.cz som napísal 25 článkov.
Spolu to činí 65 článkov.
V týchto 65 článkoch som napísal neuveriteľných 20 796 slov.
Najúspešnejší mesiac v blogovaní bol 2. Mesiac v roku. Február.
Mám 6 odoberateľov a 6 G+ Followerov.
               Ak sa vám článok páčil nezabudnite hodiť pekný komentár a ak sa vám veľmi páčil tak tam dajte plusko. A ak by ste ma chceli podporiť v mojom blogovaní tak dajte Follow.






You May Also Like

4 komentárov

  1. Teším sa spolu s tebou, že si to toľko vydržal. A dúfam, že konečne začneš pridávať články a nebudeš zanedbávať ako posledný mesiac ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada, že opäť budú články. Nová kvalita a tak podobne :D Ešteže viem najnovšie novinky a viem načo sa mám tešiť :) Dúfam, že ti blog ešte dlho vydrží :) A inak všetko naj blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moja dcérka sa narodila 25.7.♥ takže ti držím palce v blogovaní !
    ja som zase z blogspotu prešla na wordpress , držím ti palce v blogovaní , nech sa ti darí :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem všetkým za krásne komentáre naozaj si toho cením.

    OdpovedaťOdstrániť