Ukončenie školy & chata Kaňůr

by - 0:04:00

     
     Dnes by som sa chcel vrátiť k minulému mesiacu a to hlavne k ukončeniu školy a k chate Kaňůr.
     
     Cez prázdniny nerád spomínam na školu, ale chcem vás oboznámiť o tom čo sa vlastne dialo v posledných dňoch školy.
      Celý jún sa niesol v duchu písomiek a skúšaní. Ja som mal už zo všetkého takmer jasnú známku. Jediné v čom som musel zabrať bol nemecký jazyk, z ktorého mi vychádzala trojka. Myslím si, že mi aj dosť pomohol učiteľ. Nakoniec mi dal dvojku. Po písomkách a nekonečnom skúšaní nastali dni ničnerobenia v škole. Mali sme branné, rôzne prednášky alebo sme robili aktivity v triednom kolektíve. Najhoršia aktivita bola, keď sme sa zapojili do akejsi súťaže, kde sme mali čítať knihu 45 minút. Sadli sme si do „kruhu“ a spolužiak začal čítať. Len tak mimochodom čítali sme knihu Hobit. Spolužiak čítal ako prvák a teraz som urazil všetkých prvákov. Potom po 5 minútach to predal ďalšiemu spolužiakovi –len tak mimochodom čítali sme to po 1 strane- . Ten čítal ešte horšie. Podotýkam sme v ôsmom ročníku. Potom to tam čítali baby, to sa dalo aspoň počúvať. Ja som sedel pri konci a za 45 minút sa ta kniha ku mne ani nedostala. Je nás v triede 21. Učiteľka bola na nás naštvaná za naše hrozné čítanie. 



     Nastal posledný deň v škole. Konečne koniec roka. Po ukončovacom ceremoniáli sme sa zo spolužiakmi vybrali do triedy aby nám učiteľka mohla dať vysvedčenie. Na polroku som sa musel uspokojiť s „prospel veľmi dobre“ ale na konci roku som mal „prospel s vyznamenaním“. Mal som 6 dvojok a ostatné jednotky. Dúfam, že sa mi tak bude dariť aj na pol roka v deviatom ročníku. V triede sme učiteľke dali tortu na rozlúčku, pretože odišla. Potom nás pozvala na kofolu, a tam to všetko skončilo.
13.-14. 6. Sme boli na chate Kaňůr. Bol som tam už po druhýkrát. Viac sa môžete dozvedieť vo videu, ktoré natočila moja obľúbená blogerka Romi. Jej blog mám v spoluprácach a Video máte Tu:
P.S. :v tom videu vyzerám ako debil. V skutočnosti vyzerám omnoho viac „sexy“ :D
  


    Ak sa vám video páčilo nezabudnite dať LIKE alebo jej dajte Odber ak sa vám jej štýl páčil. A to by bolo pre dnešok všetko. 

    Ak sa vám môj blog páčil dajte follow alebo odber a nenahneval by som sa ani keby ste sa stali pravidelnými čitateľmi. Čus. 

You May Also Like

1 komentárov

  1. Super článok, aj keď ma sklamalo, že si ho nevydal presne v 0:00 alebo ešte skôr :D Dlho som naň čakala a myslím, že článok o júne na konci júla je tiež tak trochu mimo :D Ale rada som si zaspomínala :) Inak ti nemám čo vytknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť