Dovolenka 2015

by - 12:41:00



     Ráno som sa zobudil na zvonenie budíku. Po prebratí som zašiel do kúpeľne a urobil rannú rutinu. Pomaly som sa balil a pri tom som díval obľúbený seriál v televízii. Odbilo pol druhej a začal som sa aktívnejšie  baliť. Zbalil som notebook, fotoaparát, plavky a plavecké okuliare. O štvrtej som vyrazil na cestou. Presne o 18:00 som dorazil na určené miesto. Vošiel som do izby a začal vybaľovať.
Deň prvý
     Tak povybaľoval som a zamieril som von. Tam som sa húpal, krútil a hlavne zabával. Na podvečer som vyrazil do miestnej v Billy. Tam som si kúpil občerstvenie. Na večer som sa vrátil na ubytovňu a šiel som zabaviť, či to bolo formou stolových hier alebo spievaním pre stole. Okolo 12 hodiny som si šiel ľahnúť a tvrdo som spal.      


   
  Deň druhý
     Ráno bolo príšerné. Nieže by boli rodičia potichu lebo som spal ale oni trieskali všetkým čím sa dalo. Tak som vstal okolo pol deviatej. Potom som vykonal rannú rutinu a šiel som sa zbaliť. Cestou na kúpalisko Corvius, čo je vo Veľkom Mederi. Myslím si, že pre tých čo to tam poznajú to tam nemusím opisovať, ale pre tých čo nie tak to zhrniem do stručných bodov:
- termálne kúpalisko
- Veľa bazénov a hlavne toboganov
- Zábava je vždy
Celý deň som jazdil na toboganoch a čvachtal som sa v bazéne. Poprípade som sa šiel niekam najesť alebo sa poprechádzať. Po vrátení sa na ubytovňu som sa prezliekol sa šiel som do mesta. Tam som si kúpil pečivo, ktoré som zjedol na večeru. V ten večer sme taktiež presedeli nad kartovými hrami. Celkom sme sa zabávali. Okolo pol dvanástej som šiel spať.

    Deň tretí



     O 9 hodine sme opustili ubytovanie a zamierili sme na kúpalisko. Najviac času som strávil v bazéne s teplotou 37°C. Neviem prečo ale cítil som sa tam tak uvoľnene priam ako v siedmom nebi. Okolo 12-tej som sa šiel naraňajkovať a dal som si gofri s nutelou. Mňam. Ako som bol v horúcom bazéne tak som zrazu do obidvoch nôh som dostal  nehorázne kŕče. No hrôza to. Od vtedy som sa do toho bazénu ani nenamočil. Na lehátkach som si zahral karty s fantastickými ľuďmi. Asi o pol piatej sme šli na pizzu do reštaurácie Beatrix. Bolo mi hrozne. Nechcelo sa mi ani byť a nie k tomu ešte sa ísť  najesť. Zjedol som asi 3 kúsky a to mi aj stačilo. Chcel som si pospať v aute ale vedel som ,že musím spraviť ešte nejaké fotky. A tak vzniklo toto video :     

Ak sa vám video a článok páčili dajte pekný komentár alebo sa prihláste na odber a staňte sa pravidelnými čitateľmi. Ja vám ďakujem a Čus. 

You May Also Like

2 komentárov

  1. Som sklamaná :/ Ani raz si nás nespomenul v článku. Ako keby sme tam ani neboli. Ale že si to ty, tak ti to samozrejme odpúšťam. Som rada, že sme tam boli spolu :) A video je proste super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymova šľapka na fotke je naj :D

    OdpovedaťOdstrániť