Recenzia| Kniha| Crowfieldska kliadba

by - 23:48:00

     Zdravím. Dnes tu máme recenziu. Ale nebude to recenzia na elektrotechniku. Bude to na knihu. Nepatrím k tým ľuďom, ktorý sú stále zahrabaný v knihách, ale knihu si rád prečítam a pár tých dekád kníh mám za sebou.
     Prednedávnom som dočítal knihu Crowfliendska kliadbaI, úprimne musím povedať, že ma táto kniha milo prekvapila. Žáner knihy je Fantasy. Kniha je od autorky Pat Walsh. 

     Dej sa odohráva v opátstve v 13 storočí. Hlavnou postavou je šestnásťročný Will. Hneď od začiatku ho sprevádza malé zvieratko Hob, ktorému dali meno brat Walter. Chalan má výnimočnú schopnosť, ktorá mu dovoľuje vidieť duchov, škriatkov a inú takú háveď. V knihe je to pod šifrou Zrak. Kniha je plná zápletiek , a zaujímavých rozuzlení.
     Na knihe ma najviac zaujal podnadpis. „Čo sa stane ,keď pochováte anjela? Zaujímavé, že? Hneď po prečítaní som začal googlovať či existuje pokračovanie. A našiel som ho. Žiaľbohu ešte nie je preložená do slovenčiny. Pre mňa bola rozhodne najzaujímavejší koniec (cca 25 strán pred). Kniha ma stála cca 12 € a musím povedať, že to bola dobrá investícia. Na knihe sa mi páčia detaily ako napríklad, že na konci knihy je napísaný Zimný rozvrh v Crowfliendskom opátstve, kde sú napísané omše v opátstve. Taktiež tam je aj Slovníček, kde sú napísané termíny ako napríklad čo je to refektórium, minstrel, alebo čo je to latrína (lebo to mi dedinský ľudia nepoznáme).
     Ak máte radi Fantasy a viete čítať a nevadí vám to. Tak vám túto knihu vrelo odporúčam.



Predný obal knihy
 
Zadný obal a hrúbka knihy (340 strán)

 Typ štýlu písania

Jajo :3

You May Also Like

2 komentárov

  1. Ale ti trvalo tú knihu prečítať. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Recenzia v tvojom podaní ma milo prekvapila. Pri nadpise som sa najskôr zľakla, že budeš spoilerovať, ale našťastie sa moje obavy nepotvrdili. Koniec koncov knihu si neprečítam, pretože to nie je môj štýl, a preto mi budeš musieť vonku porozprávať aj obsah :D :D

    OdpovedaťOdstrániť