Jarné znovuzrodenia

by - 17:22:00

     Síce som nič nesľuboval, ale dnes tu máme foto článok. 
     
     Chcel som ísť na miesto, kde som bol už veľakrát ,ale nohy ma zaviedli na mesto, kde som ešte nefotil a ani nebol. Na fotkách som chcel zachytiť to "znovuzrodenie" prírody. Myslím, že sa mi to ako tak podarilo. Fotky som chcel upraviť do takého jemného štýlu, žiadne výrazné farby, žiaden kontrast, jednoducho také jemné. Úprava sa mi nepodarila tak ako som chcel, ale ani toto nevyzerá zle.

      Fotky sú síce trochu klišé ale mne sa páčia.















Dúfam, že sa vám fotky páčili. Určite to nie je posledný foto článok toto ročné obdobie, síce to isté som hovoril aj v zime, ale vtedy nebolo naozaj priaznivé počasie, čo teraz je. Čaw. 

You May Also Like

1 komentárov

  1. Mám rada takéto fotovýpravy, no fotky by mohli byť mierne originálnejšie. Kedy podnikneme niečo spolu?

    OdpovedaťOdstrániť