Jarné fotky II.

by - 20:12:00

     Pred týždňom som vydal fotočlánok, kde ideou každej fotky bola zvozuzrodená jar. A svet div sa, teraz som bol vonku a tam všetko rozkvitnuté alebo už odkvitnuté. Ja som si myslel, že všetko to začne kvitnúť až tak v druhej polovici apríla. Rýchlo som zobral foťák a šiel som fotiť. No lenže po rade slnečných a teplých dní nastali dni, kedy najslnečnejšie nebolo a prehánok tiež nebolo najmenej. No, užite si fotky :D












     Dúfam, že sa vám fotky páčili, ak áno tak mi napíšte, ktorá najviac alebo, ktorá najmenej.
Takýto istý článok som vydal aj minulý rok. Skúste si porovnať ako som fotil vtedy a ako teraz :D TU


You May Also Like

4 komentárov

  1. Fotky mi prídu tak pochmúrne upravené... Je jar, čakala by som veľa farieb. Ale nevadí, sú zaujímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor, Tak každý má svoj štýl. 😋😋

      Odstrániť
  2. Mne sa fotky páčia, mám úplne iný štýl fotenia (predminulý článok na mojom blogu bol práve o jarných fotkách), ale nie som nijaký odborník alebo kritik. Druhá fotka ma zaujala najviac. Ale vidno v tej úprave a štýle každého vlastný vkus, preto mám fotočlánky tak rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tvoj článok som si pozrel, pekné fotky :D a zdieľam tvoj názor o fotočlánkoch :D

      Odstrániť