Nový fenomén

by - 23:59:00

     Dnešný článok bude vážny. Bude o Modrej veľrybe. 

     :DDD Nie!  Na tomto blogu takýto článok naozaj nenájdete. Naschvál sa snažím takéto fenomény obchádzať širokým oblúkom. Netýka sa to len BW, ale aj Eboly, Ziky, imigrantov, teroristických útokov, atď.  Mne stačí vedieť, že niečo také je  a stačí. Keď je niečo na takúto tému v televízií, prepínam, ak je niečo na Youtube, nepúšťam a ak je niečo na Facebooku neklikám. Naschvál nezdieľam takéto názory. Tak či tak za 2-3 týždne tento fenomén upadne a už o ňom nikto nepovie ani slovo. Nezačínam konverzácie na túto tému, nesnažím sa na to upozorňovať. Nechápem, keď niekto upozorňuje článkom, videom. Vraj sa snaží varovať, ale keby články a videá na túto tému neexistovali tak sa nič nedeje. Samozrejme niekto môže argumentovať, že nikoho na to nenabáda, ale snaží sa varovať, ale aj zlá reklama je reklama. 



    
 Týmto článkom chcem, aby ste sa na tieto fenomény pozreli z iného pohľadu ako vám ukazujú média.
Veľa ľudí je ľahko ovplyvniteľných a bez svojho názoru (ovce). Už niekoľko ľudí mi povedalo, že si ma cení za môj pohľad na veci a názor. Mojou odpoveď bolo vždy, že nechcem aby to tak bolo, a že by si oni mali ceniť svoj názor a nie niekoho iného, a že svoj vlastný názor majú len hlupáci. 

     Názor by mala byť vec, ktorú by vám nikto nemal nikto zobrať, a vy by ste ho nemali niekomu ukradnúť. Samozrejme nie je zlé s niekým zdieľať jeden názor. 

     Tento článok nebol ako každý na mojom blogu, ale je od srdca, a to k môjmu blogu patrí. 

You May Also Like

0 komentárov